اخبار حوادث

دستگیری ۱۷ نفر در تبریز

آفتاب‌‌نیوز :

علی محمدی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی در شهر تبریز مبنی بر عربده کشی و مزاحمت به مردم توسط تعدادی از اراذل و اوباش، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: با بررسی میدانی و اخذ دستور قضائی مخفیگاه و پاتوق این اراذل و اوباش که عمدتا در حاشیه شهر بوده شناسایی و توسط تیم‌های ضربتی پلیس امنیت عمومی تعداد ۱۷ نفر از این مخلان نظم عمومی دستگیر و به مقر پلیس دلالت شدند.
 
ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد: تعدادی از این افراد همچنین با تشکیل خانه‌های قمار و ایجاد مزاحمت و عربده کش نظم و آسایش جامعه را مختل می‌کردند که از مخفیگاه این افراد تعدادی سلاح سرد و سلاح‌های شکاری کشف شد.
 
محمدی بابیان اینکه این اقدام ضربتی پلیس و دستگیری اراذل و اوباش رضایت شهروندان را به دنبال داشت، تاکید کرد:به مخلان نظم و امنیت هشدار و تذکر جدی می‌دهیم کسانی که بخواهند امنیت را مختل و با شرایط غیر عادی آرامش مردم را برهم زنند و به رفتار‌های هنجار شکنانه خود ادامه دهند قطعا پلیس با آنان برخورد قانونی و شدید خواهد کرد.
 
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پرونده قضائی برای افراد دستگیر شده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شده است از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند چراکه برخورد و مقابله با اراذل و اوباش از مطالبات شهروندان از پلیس است.

دستگیری باند توزیع کننده مواد مخدر در مرند

علی اسدیان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط افرادی در سطح شهرستان مرند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات به عمل آمده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عملیاتی و اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به شناسایی و تعقیب و مراقبت آنان شدند.

اسدیان گفت: در عملیاتی غافلگیرانه ۳نفر (یک زن و ۲مرد) که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر درسطح شهرستان اقدام می‌کردند توسط پلیس شهرستان دستگیر ودر بازرسی از منزل یکی از متهمان مقدار ۲کیلو و۶۶۰ گرم هروئین، ۱۰۰گرم شیشه، ۷۰گرم تریاک، یک عدد وافور، یک دستگاه کارت خوان، ۲دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلت کمری با ۷عدد فشنگ مربوطه ومبلغ یک میلیارد و۴۰۰میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و در این زمینه یک دستگاه خودرو سواری توقیف گردید.

فرمانده انتظامی مرند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند افزود:پلیس از هیچ تلاشی برای مقابله با سوداگران مرگ وبالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد ازشهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه مصرف، تهیه و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.