اخبار سلامت

آمریکا، بزرگترین ماهواره ارتباطی جهان را به فضا می فرستد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبر فوری، اسپیس ایکس در آستانه پرتاب بزرگترین ماهواره ارتباطات تجاری جهان است. روز چهارشنبه 26 جولای، یک موشک فالکون هوی اسپیس ایکس، بزرگترین ماهوارهMaxar Technologies آمریکا ، مشتری 3 را به فضا پرتاب خواهد کرد. طبق بیانیه هیوز، این ماهواره پس از استقرار کامل، بزرگترین ماهواره ارتباطات تجاری جهان خواهد بود.

پس از استقرار، اندازه مشتری 3 با طول بال های یک هواپیمای مسافربری تجاری رقابت خواهد کرد که می تواند بین 40 تا 50 متر باشد. فالکون هوی که قرار است مشتری 3 را به مدار ببرد، از پرتاب Complex-39A در مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا بلند خواهد شد. این هفتمین پرتاب موشک تقویت کننده سه گانه اسپیس ایکس خواهد بود که اولین بار در سال 2018 با استقبال زیادی روبرو شد.

آمریکا، بزرگترین ماهواره ارتباطی جهان را به فضا می فرستد/عکس

فضاپیمای ارتقا یافته به مدار زمین ایستا می رود. مشتری 3 از خدماتی مانند Wi-Fi در حین پرواز پشتیبانی می کند.

بر اساس بیانیه ای در وب سایت مشتری3، دارای یک معماری تکنولوژیکی به روز است که امکان کوچک سازی الکترونیک ماهواره، گنجاندن تقویت کننده های حالت جامد و افزایش کارایی آنتن های آن را فراهم می کند. ظاهرا اسپیس ایکس برای این پرتاب ساعت 11:04 شب را در نظر گرفته است.

منبع :space

227323

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.