اخبار عمومی

هشدار آقا مجتبی تهرانی به قالیباف چه بود؟

محمدباقر، همسر، دختر و داماد قالیباف، روز گذشته به دلیل انتشار عکس هایی که از ترکیه با خودروی شخصی به کشور بازگشته اند مورد انتقاد رئیس مجلس قرار گرفته است و احتمالا برخی از این حملات تا پایان سال ادامه خواهد داشت. مقداری. روزهای بیشتر، و سپس مانند بسیاری از مسائل دیگر. بگذار بزرگ و کوچک فراموش شود.

اما نکاتی درباره این ماجرا از یک سو که پسر قالیباف آن را «اشتباهی نابخشودنی» توصیف کرده و از سوی دیگر از سوی برخی تکذیب شده است که شاید به بررسی دقیق‌تر این داستان‌ها کمک کند:

1. بعید است محمد باقر قالیباف بدشانسی بیاورد یا برنامه واقعی «کودتا» باشد، زیرا بعید است خانواده های دیگر مسئولان این گونه سفر نکنند و تنها همسر و فرزندان رئیس مجلس به این سفر بروند. بوقلمون. بنابراین فردی که این عکس ها را منتشر کرده نه امامزاده است و نه قالیباف که همسر و فرزندانش فرار کرده اند. به مخالفان

. گرچه قالیباف با شعارهایی به نفع تولید ملی و مدیریت جهادی و توجه نود و شش درصدی به زنان و کودکان به ترکیه رفته و مایحتاج خود را از آنجا خریداری کرده است، اما امری غیر معمول و منحصر به قالیباف نیست. . در همان فهرستی که در سال 96 در کاغذ A4 منتشر کرد، رئیس مجلس نه اثری از تولید داخلی داشت و نه مالکیت و نقدینگی او اساساً در آن زمان نود و شش درصد بود. شما اثری از پراید و سمند در آن لیست نمی بینید. مزدا مدل 87 و پاترول مدل 71 از محصولات ژاپنی این لیست هستند که خانه های 330 متری و 180 متری دارند و مجموع نقدینگی آن حدود 37 میلیون تن است. این تولیدات ملی کجا هستند و نود و شش درصد آن میزان مالکیت و نقدینگی را در کجا دارند؟ حداقل زمانی که قالیباف این لیست را منتشر کرد. دیگران هم همین کار را نکرده اند.

آقای مجتبی تهران چه تذکری به قالیبایی داد؟

3. اینکه بگوییم گناه زن و فرزند نباید روی فرش نوشته شود، حرف کاملی نیست. وقتی مردم همه جوانب زندگی ایشان را بر اساس تصمیمات آقای قالیباف می بینند، چرا به ایشان حق نمی دهند در مورد همسر و فرزندانش صحبت کند؟ در تمام دنیا مقامات دولتی و خانواده هایشان زیر ذره بین رسانه ها و مردم هستند و اگر فرزندان مقصر پدر و مادرشان نباشند، خداوند در آیه 28 سوره انفال به آنها هشدار نمی دهد: فِتْنَةٌ وَأَنَّ اللَّهَ عِنْدَهُ أَجْر که شما کالاها و فرزندان شما وسیله امتحان هستند و کسانی که در این امتحان موفق شوند، اجر بزرگی در پیشگاه خداوند است. همین طور اگر خانواده های کارمندان دولت با آنها کاری نداشتند، قانون اساسی و قانون عادی تاکیدی بر اینکه اموال کارمندان و خانواده های آنها قبل و بعد از قبول مسئولیت باید اعلام شود، نبوده و فقط اموال گفته اند. مسئولان باید بررسی شوند اینکه بگوییم فرزندان مسئولین پدر چه کرده اند چندان قابل قبول نیست. وقتی این فرزندان کارمندان دولت در نتیجه قدرت عمومی که به پدرشان داده می شود از امکانات بیشتر و بهتری نسبت به دیگران برخوردار باشند، باید تأملات و سختی هایی را نیز تحمل کنند. ناگفته نماند که تمام هزینه هایی که از بدو تولد به وجود آمده را برای دفتر پدرمان و فرصت هایی که او به دست آورده بابت بیت المال روز پس می دهیم تا بتوانیم آزادانه زندگی کنیم. این همه فرصت و هزینه را یکی می تواند بسم الله بپردازد.

4. رئیس جمهوری اسلامی و اطرافیانش چه بکنند و چه نکنند، بر اساس اصل نظام نوشته شده و در نظام ما مجری احکام اسلام شناخته شده است. بنابراین، این اشتباه، جرم، تخلف و هر عملی که برای مردم و اطرافیانشان بی فایده است، مستقیم انداختن دین است. به همین دلیل است که مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی آیت اللهی که رهبر معظم انقلاب از او به عنوان عالم عامل الهی یاد کردند به قالیبایی می فرمایند توجه داشته باشید که شما هم مسئول دین مردم هستید و البته این. . این هشدار خطاب به همه مسئولان جمهوری اسلامی است. آنها به دین مردم اهمیت می دهند و به دین آنها آسیبی نمی رسانند.

انتهای پیام/