اخبار جامعه

آتش‌سوزی ۴ کارگاه مبل سازی در بزرگراه آزادگان

در دقایق اولیه بامداد امروز، یک کارگاه تولید مبل و مصنوعات چوبی در محدوده بزرگراه آزادگان دچار حریق شد.

به گزارش خبر فوری، در ساعت ۱۰ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه حریق در یک کارگاه تولید مبل و مصنوعات چوبی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۲۵، ۱۶ را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و دو دستگاه تانکر آب به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان بعد از پمپ بنزین الغدیر اعزام کرد. 

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک گاراژ به مساحت تقریبی سه هزار متر مربع رخ داده و داخل آن چهار باب کارگاه به مساحت جمعا ۵۰۰ مترمربع دچار حریق شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور است. این چهار کارگاه در حوزه تولید مبل و مصنوعات چوبی فعالیت داشتند و اقداماتی نظیر رنگ کاری و رویه کوبی مبل در آنها انجام می‌شد. 

نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله اقدام به قطع جریان اصلی برق کارگاه کرده و با استفاده از تجهیزات خود به کانون آتش رفته و دقایقی بعد موفق به مهار آتش و جلوگیری از سرایت آن به اماکن مجاور شدند. پس از آن از چند جهت عملیات خود برای اطفاء حریق را ادامه داده و موفق به شدند تا آتش را به طور کامل خاموش کنند.

همزمان با عملیات خاموش کردن شعله‌های آتش، گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز به جستجو در قسمت‌های مختلف کارگاه پرداختند که خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه، معلوم شد هیچ یک از کارگران در میان دود و حرارت گرفتار نشده بودند، این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.

با پایان عملیات و بازگشت آتش‌نشانان به ایستگاه، تیم‌های کارشناسی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با حضور در محل اقدامات خود برای یافتن دلیل وقوع این حادثه و ارزیابی خسارات را آغاز کردند.

آتش‌سوزی ۴ کارگاه مبل سازی در بزرگراه آزادگان

آتش‌سوزی ۴ کارگاه مبل سازی در بزرگراه آزادگان

انتهای پیام

تیم خبری اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر تحولات جمعیتی و تأثیر آنها بر ساختار اجتماعی.