اخبار جامعه

کمیته ها و کارگروه های ویژه خدمت به زائرین تشکیل شد

خبر فوری/ قم معاون پژوهش، توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در ارائه خدمات به زائران در استان قم پیشگام بوده است، گفت: این یک دستاورد بسیار جدی و ارزشمند است.

سهراب مقدمی معاون پژوهش، توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با تبریک اعیاد و اعیاد شعبانیه به ویژه حلول نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) گفت: و ایرانیان هستند. استان های قم و شهر حضرت معصومه با آرامشی که دارد پذیرای مسافرانی است که می خواهند سال جدید را با خواهر هشتم خورشید آغاز کنند که فرصتی بسیار زیبا و ارزشمند است. برای همسایگان حضرت معصومه سلام الله علیها.

وی افزود: در آموزش و پرورش استان قم تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به زائران به کار بسته ایم و با تشکیل اقامتگاه های مختلف در نواحی چهارگانه، اقداماتی در این زمینه مهم انجام شده است.

معاون پژوهشی، توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه سال جاری برنامه ریزی و خدمات ویژه برای شأن میهمانان نوروزی انجام شود و با شرایط ویژه تاج جلساتی با همکاران برگزار شود. برای آماده سازی میهمانان. و سفرهای زیارتی ترتیب داده ایم که با وجود فرصت های کم نتایج خوب و رضایت بخشی داشته است.

وی افزود: امیدواریم خروجی این جلسات تقویت هر چه بیشتر خدمات رسانی به زائران باشد.

مقدمی گفت: بر اساس مصوبه استانی اقامتگاه علیه تاج، مقرر شد طبق دستورالعمل بهداشتی مسافران پذیرش شود. آموزش و پرورش استان تاکنون حدود 265 مدرسه با حدود 2600 کلاس درس پایه و ضروری را آماده کرده است. امکانات..

وی نمایشگاه های فرهنگی و معنوی متعددی ایجاد کرد، جزوه هایی در رابطه با ایام و اعیاد مهدویت و شعبانیه و ماه اعیاد الهی، بنرهای ترویج شعائر معرفتی تهیه کرد که از مهمترین آنها می توان به «یاری عشق مهدی، نصب دستگاه های امنیتی» مهدوی اشاره کرد. و کپسول های دیگر از جمله دریافت کپسول های فوق برنامه، برگزاری جلسات ویژه زیارت، برگزاری جلسات ویژه مراقبین و توجیهی در تجلیل از زائران و برگزاری جلسات متعدد با روسای ستاد و زیرمجموعه های میهمانان و زائران آل البیت (علیه السلام).

معاون معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در پایان سخنان خود با بیان اینکه توفیق، صلح و آرامش مسجد مقدس زیارت کریمه اهل بیت(ع) بسیار خطیر و ارزشمند است، اظهار داشت: در این مراسم، زیارت کریمه اهل بیت(ع) نیز موفقیت و آرامش را در پی دارد. وی خاطرنشان کرد: با خدمات رسانی مناسب می توان رضایت کامل زائران استان را جلب کرد.

انتهای پیام/