اخبار سلامتکسب و کار خبر فوری

ایا گن ساعت شنی لاغر میکند

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که تاثیر گن ساعت شنی در لاغری چگونه است؟ آیا با انواع آن آشنایی دارید و می دانید هر کدام مناسب چه افرادی است؟ آیا گن ساعت شنی خوبه؟ آیا می دانید نحوه عملکرد این گن برای تغییر فرم بدن و زیبایی و نیز لاغری و کاهش وزن چیست؟

منظور از گن ساعت شنی کمربندهایی است که برای فشرده کردن قسمت میانی بدن و تغییر فرم آن به شکل ساعت شنی استفاده می شود. این گن ها کمر را باریک تر نشان می دهند، ضمن اینکه با استفاده مداوم باعث کاهش وزن می شوند. به علت تاثیر گن ساعت شنی اخیرا این محصول محبوبیت زیادی در بین برخی از افراد (حتی بازیگران) به دست آورده است. اگر شما نیز فکر می کنید که ممکن است از پوشیدن آن سود ببرید پس خواندن این مقاله برای شما مفید است. برای بررسی بیشتر این محصول و دانستن اینکه آیا گن ساعت شنی خوبه؟ به خواندن این مقاله تا انتها ادامه دهید.

گن ساعت شنی چیست؟

بسیاری از افراد در مورد تاثیر گن ساعت شنی چیزی نشنیده‌ اند یا دقیقا نمی ‌دانند پوشیدن  به چه معناست. باید گفت این فرایندی است که شامل پوشیدن یک لباس لاتکس یا یک کرست محکم بنددار برای تقویت دور کمر شما است. از این گن برای ایجاد ظاهر ساعت شنی به بدن زنان استفاده می شود و در عین حال انحنای باسن را حفظ می کند. اکثر وب ‌سایت‌ هایی که گن های ساعت شنی و گن لاغری آنچری را می‌ فروشند، توصیه می ‌کنند که از دو تا سه ساعت در روز استفاده کنید و به هشت تا ده ساعت در روز، شش روز در هفته ادامه دهید تا به تدریج شکل آناتومی ناحیه شکم را تغییر دهید.

بسیاری از سایت ها توصیه می کنند برای «مزایای اضافی» در حین تمرین و ورزش از کمربند استفاده کنید تا تاثیر گن ساعت شنی را افزایش دهید. آن ها ادعا می کنند که گن های ساعت شنی می توانند به کاهش وزن و شکل دادن به قسمت میانی بدن کمک کنند. توصیه این است که هر هفته کمر را کمی بیشتر سفت کنید که کمر کوچک تر و کوچک تر شود تا اندام ها جابجا شوند. این امر روده ها را مجبور می کند تا به فضای موجود تغییر شکل دهند. این لوازم جانبی لاغری به تقویت بدن و ساخت عضلات شکم کمک می کند. اما در این نوع برای تاثیر گن ساعت شنی باید فعالیت بدنی داشته باشید. همچنین به طور منظم و در همان زمان یک رژیم غذایی متعادل را اتخاذ کنید.

این کمربند برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. الکترودهای نصب شده در آن، حتی زمانی که شما در حال استراحت هستید، بر عضلات کار می کنند. این نوع کمربند گزینه های مختلفی را ارائه می دهد که به همه اجازه می دهد عضلات شکم خود را با سرعتی که می خواهند تحریک کنند. استفاده از گن تحریک الکتریکی آسان است. پس از قرار گرفتن تسمه و الکترودها، تنها کاری که باید انجام دهید تنظیم شدت است. با استفاده منظم، نتایج و تاثیر گن ساعت شنی به سرعت قابل مشاهده است. همچنین به یاد داشته باشید که پوشیدن این کمربند را با یک سبک زندگی سالم همراه سازید. از این نوع کمربند می توان برای شکم، باسن، ران و کمر استفاده کرد. مهم است که برای تاثیر گن لیدی کلمبیا سطح مناسبی از شدت را انتخاب کنید.

همان طور که از نامش پیداست، این نوع کمربند با تحریک تعریق به مصرف کننده کمک می کند آب بدن خود را از دست بدهد. کمربند تعریق که اغلب از نئوپرن ساخته می شود، باید به طور منظم، در حین تمرین یا زمانی که در حالت استراحت هستید، بسته شود. به لطف اثر سونا، دمای بدن را افزایش می دهد، شکم را گرم کرده و آب اضافی را تخلیه می کند. این گن به تقویت عضلات شکم و باریک شدن کمر کمک می کند و توده چربی شکم را از بین می برد. این مدل برای افرادی که می خواهند چربی پهلو را کم کنند جالب است.

با این اوصاف، برای زنان باردار و همچنین افرادی که از آسیب شناسی یا اختلالات مختلف در معده رنج می برند توصیه نمی شود. شما برای تاثیر گن ساعت شنی تعریق می توانید آن را هر روز ببندید. امروزه افراد زیادی از گن ساعت شنی برای فرم دادن به کمرشان و داشتن ظاهری جذاب‌تر استفاده می‌کنند. این گن‌ها در واقع نوعی کرست هستند که در طول زمان کمی تغییر یافته و پیچیده‌تر شده‌اند. امروزه استقبال خانم‌ها از پوشیدن گن‌های ساعت شنی، تا حدودی به دلیل وجود رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی و انتشار عکس‌های افراد معروف شدت گرفته است. در ادامه‌ی این مقاله با مجله‌ی دیجی استایل همراه باشید تا با گن‌های ساعت شنی و مزایا و معایب استفاده از آن‌ها آشنا شوید.

گن‌ها حداقل برای پنج قرن است که توسط خانم‌ها استفاده می‌شوند و امروزه نیز مورد استقبال افراد زیادی است؛ مخصوصا که طراحان لباس مدام در حال طراحی سبک‌ها و مدل‌های جدیدی هستند. گن‌ها نوعی لباس زیر هستند که از پارچه‌ای ضخیم و چند میله‌ی آهنی انعطاف پذیر ساخته شده‌اند؛ جنس آن‌ها معمولا لاتکس و علت وجود میله‌ها، سفت ماندن و استحکام گن است. گن‌ها معمولا برای کمر هستند و معمولا توسط بند یا چند ردیف قزن بسته می‌شوند. گن‌ها بسیار تنگ و محکم هستند و وظیفه‌ی اصلی آن، این است که حجم بدن شما را از زیر سینه تا باسن را فشرده کند و فرمی مانند ساعت شنی به بدن شما بدهد؛ در نتیجه سینه‌ها و باسن ظاهر برجسته‌تری به خود می‌گیرند.

اولین نکته‌ای که قبل از خرید گن باید به آن توجه کنید، این است که از سایز خود مطمئن شوید تا گنی را انتخاب کنید که کاملا مناسب و فیت بدن شما باشد. مصرف‌کنندگان برای دریافت اطلاعات دقیقتر درباره قیمت گن لاغری آرتان ترکیه می‌توانند به سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر آنلاین مراجعه کرده و مقایسه‌ای انجام دهند .  برای این کار کافی است از یک متر کمک بگیرید و اندازه‌ی باریک‌ترین قسمت کمر خود را پیدا کنید. باریک‌ترین قسمت کمر حدود چند سانت بالاتر از ناحیه‌ی شکم قرار دارد؛ یعنی جایی که کمر حالتی هلالی شکل دارد. سعی کنید در حین اندازه‌گیری، نوار را صاف نگه دارید. در واقع شما در این مرحله می‌خواهید اندازه‌ی واقعی کمرتان را بگیرید؛ پس نوار را نه خیلی شل بگیرید و نه خیلی سفت.

برای تعیین سایز درست خود، باید به نمودار سایزبندی گن‌ها توجه کنید. برای تعیین اندازه‌ی اکثر گن‌ها، باید حدود ۸ الی ۱۰ سانتی‌متر از اندازه‌ی دور کمرتان کم کنید؛ برای مثال اگر دور کمرتان ۷۵ سانتی‌متر است، گنی را باید انتخاب کنید که سایز آن ۶۵ باشد. اگر شک کردید که آیا این سایز مناسب شماست یا خیر، همیشه یک سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید. پوشیدن گن‌ها باعث تغییر شکل فرم بالاتنه‌ی شما می‌شوند؛ اما بنا بر بعضی تئوری‌ها، گفته می‌شود که پوشیدن گن‌های ساعت شنی به طور مداوم و روزانه، به تدریج باعث تغییر شکل دائم فرم بدن شما شده و حالت کمر را تغییر می‌دهد. اما باید بدانید که طبق گفته‌ی وبلاگ انجمن جراحی زیبایی در آمریکا (ABCS)، گن‌های ساعت شنی شکل بدن شما را به طور دائمی تغییر نمی‌دهند، حتی اگر در طولانی مدت از آن‌ها استفاده کنید.

کاهش وزن

ممکن است که شما با استفاده از گن‌ها، مقدار کمی از وزن خود را از دست بدهید؛ اما این اتفاق موقتی است و به احتمال زیاد به دلیل از دست دادن مایعات از طریق تعریق است و دلیل آن از دست دادن چربی نیست. همچنین ممکن است هنگام پوشیدن گن‌ها، غذای کمتری بخورید؛ اما فقط به این دلیل که معده‌ی شما فشرده شده است. باید بدانید که استفاده از گن‌های ساعت شنی، راه سالم و یا پایداری برای کاهش وزن نیستند. ممکن است دیده باشید که برخی افراد هنگام ورزش کردن گن بپوشند؛ اما این کار ایده‌ی خوبی نبوده و می‌تواند حرکت را به شدت محدود کند. علاوه بر این، بافت‌ها و ماهیچه‌ها در حین تمرین نیاز به اکسیژن بیشتری دارند؛ گن‌ها می‌توانند نفس کشیدن را دشوار و ادامه‌ی تمرین را برای شما سخت‌تر کنند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.