اخبار ورزشی

کبدی کاران ایران با پیروزی برابر پاکستان آغاز کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین از هانگژو، تیم ملی کبدی مردان کشورمان در نخستین دیدار خود در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژو برابر پاکستان به میدان رفت. شاگردان مازندرانی نیمه اول را با نتیجه ۲۴ بر ۷ به پایان رساندند و در نهایت این دیدار با برتری ۴۳ بر ۱۶ تیم ملی کشورمان همراه بود.

فاضل اتراچالی، امیرحسین بسطامی، میلاد جباری، محمدرضا شادلو، معین شفقی، امیرمحمد ظفردانش، محمدرضا کبودراهنگی،‌ رضا میرباقری، حمید میرزایی نادر، علیرضا میرزائیان، محمدکاظم ناصری و محمداسماعیل نبی بخش ترکیب تیم ملی کشورمان در این دوره از بازی‌ها را تشکیل می‌دهند.

غلامرضا مازندرانی و وحید خراقانی به عنوان سرمربی و مربی و روح‌اله آقاسی به عنوان سرپرست هدایت این تیم را بر عهده دارند.

عباس خواجه اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی کشورمان و رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا نیز در سالن حضور داشت.

تیم ملی کبدی مردان کشورمان فردا (سه‌شنبه)، ۱۱ آنلاین ماه به مصاف مالزی می‌رود و تیم کبدی بانوان نیز در اولین دیدار خود با نپال روبه‌رو خواهد شد.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.