اخبار حوادث

دستگیری یک کلاهبردار از صنوف در گرمسار

خبر فوری/سمنان فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری یک نفر کلاهبردار که با استفاده از رسید جعلی، مبلغ ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم داود آقازاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با وصول چند فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری با استفاده از رسیدساز جعلی، با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکیان مشخص شد متهم با مراجعه به واحدهای صنفی سطح شهر و جلب اعتماد و اغفال فروشندگان، اقدام به خرید کالا کرده و با انجام چند عملیات بانکی در نهایت رسیدی را با تلفن همراه خود مبنی‌بر انتقال وجه به رؤیت فروشنده رسانده و سریعا از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در ادامه تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی و استعلامات سامانه جامع اطلاعاتی پلیس آگاهی، سرانجام متهم به هویت مشخص، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از دلالت وی به پلیس آگاهی شهرستان به ۳ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال با استفاده از رسیدساز جعلی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی و سیر مراحل قضایی روانه زندان شد.

سرهنگ آقازاده از شهروندان خواست: افرادی که بدین روش از آن‌ها کلاهبرداری شده، می‌توانند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۳۲۱۸۳۷۶۲۱ تماس حاصل کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب را سریعا به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.