اخبار حوادث

متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور در فرودگاه دستگیر شد

رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری فردی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور در فرودگاه امام خمینی خبر داد.

به گزارش خبر فوری، سردار هادی شیرزاد وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از اعلام مقامات قضایی، فردی با سوء استفاده از شغل یکی از اعضای خانواده خود مبلغ 11 میلیارد ریال به صورت غیرقانونی از یکی از موسسات مالی کشور برداشت و محل را ترک کرد. دستور کار ماموران پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تعیین شد.

وی با اشاره به صدور در اسرع وقت کارت قرمز متهم افزود: با استفاده از قابلیت های پایگاه های اطلاعاتی اینترپل و بررسی های انجام شده مشخص شد متهم در حال سفر به کشورهای منطقه است. متهم همچنین سابقه پولشویی در یکی از کشورهای اروپایی را دارد و به همین دلیل از آن کشور اخراج می شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس شیرزاد، وی همچنین با اشاره به تلاش ماموران اینترپل تهران برای تعقیب متهم، انعکاس آزار و اذیت در مرزهای کشور را برشمرد و خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، متهم وارد کشور شد. فرودگاه بین المللی امام خمینی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/