اخبار ورزشی

معاون سابق استقلال راهی مس رفسنجان شد

به گزارش خبرگزاری خبر فوری؛ سعید فتاحی، رییس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ و معاون سابق باشگاه استقلال که در نیم‌فصل دوم فصل گذشته هم به عنوان یکی از اعضای کادر مدیریتی باشگاه فولاد مشغول به کار شده بود، به عنوان قائم‌مقام باشگاه مس رفسنجان انتخاب شد.
فتاحی که در فصل منجر به قهرمانی استقلال به عنوان معاون ورزشی همراه با فرهاد مجیدی و مصطفی آجورلو در این باشگاه حضور داشت و به قهرمانی لیگ برتر رسیدند، در دوره فتح الله زاده و در کنار ساپینتو با آبی ها قهرمانی سوپرجام را هم کسب کرد و بعد از چند ماهی فعالیت بازسازی و راه اندازی کمپ ناصر حجازی از آبی ها جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست و این تیم را در مسیر بازی های آسیایی همراه با جواد نکونام همراهی کرد. اتفاقات عجیب منجر به جدایی نکونام سبب شد تا فتاحی هم از این تیم جدا شود.
او امسال به شهر زادگاهش رفته تا در جایگاه قائم مقام باشگاه مدیریت حوزه فوتبالی نارنجی‌های رفنسجان را بر عهده بگیرد.
این روزها مهم‌ترین مساله باشگاه مس انتخاب سرمربی تیم فوتبال است. در حالی که محمد ربیعی به عنوان سرمربی فصول گذشته این تیم گزینه نخست مدیران این باشگاه برای نشستن روی نیمکت نارنجی‌ها در لیگ بیست و سوم به شمار می‌رود، این مربی پس از چندین مصاحبه درباره تمایل به جدایی از رفسنجان، حالا در آستانه تمدید مجدد قراردادش است.باید دید با اضافه شدن فتاحی و تشکیل زوج و با محمد ربیعی، چه سرنوشتی در انتظار این تیم بالانشین جدول لیگ برتر خواهد بود.

258 258

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.