اقتصادی

انجام تست جدید کرونا از مسافران کشورهای پرخطر

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل فرودگاه امام خمینی (ره) از آزمایش Quaid ، یکی از مسافرانی که از کشورهای پرخطر وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می شود ، خبر داد.

محمد مهدی کربلایی در مصاحبه با خبر فوری اظهار داشت: شرکت فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به تصمیم ستاد ملی در زمینه مبارزه با تاج و ارتباطات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، مسافران از کشورهای اروپایی و آمریکایی را آزمایش کرد. تاج به مدت دو هفته در خانه قرنطینه خواهد شد.

وی افزود: آزمایش مخاطی دقیق ترین تست ویروس کرونا است و طی 24 ساعت به مسافر اعلام می شود و این تست ها در فضاها و اتاق های ویژه دریافت و انجام می شود.

مدیرکل شرکت فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایجاد پایگاه بهداشت مرزی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سالن های ورودی و خروجی ترمینال ، ضد عفونی مداوم مسافران ورودی ، بارهای هوایی ، ترمینال و تاکسی ها از جمله اقدامات انجام شده توسط ستاد تاج است. فرودگاه امام خمینی (ره) باید از شیوع بیماری Quaid-19 جلوگیری کند.

به گزارش خبر فوری ، پیش از این ، مسافران از کشورهای مختلف برای معاینه کروناویروس در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار گرفتند. در ابتدا ، آنها به صورت دستی انجام شده و پس از مدتی ، این کار به طور خودکار با همکاری دانشجویان و متخصصان دانشگاه شریف انجام شد. فناوری و این با دوربین های حرارتی انجام شد.

انتهای پیام