اخبار حوادث

قتل به خاطر مواد مخدر در فرحزاد/دستگیری قاتل در کمتر از پنج ساعت

رئیس پلیس پیشگیری تهران قاتل را در کمتر از 5 ساعت متواری در منطقه فرحزاد تهران اعلام کرد.

به گزارش خبر فوری ، سرهنگ جلیل موکافی با بیان جزئیات این قتل گفت: بر اساس گزارشی از بیمارستان مدرس مبنی بر قتل یک مرد جوان با چاقو ، ولنجا برای تحقیق درمورد گروهی از 163 افسر پلیس به بیمارستان اعزام شد.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مقامات مشخص شد مرد جوانی به نام احمد با ضربات چاقو در ریه ها به بیمارستان منتقل شد. ردیابی عاملان این جنایت آغاز شد.

سرهنگ اوقاف اظهار داشت که براساس تحقیقات ماموران مشخص شد مقتول یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه فرحزاد است و درگیری در ساعت 05:00 صبح امروز بین مردی که در حال مصرف مواد مخدر با خود بود درگیری رخ داده است. همچنین مشخص شد که مقتول و چند تن از دوستانش به دلیل اختلاف مواد مخدر به آشیانه قاتل رفته بودند و در این درگیری ، احمد با ضربات چاقو کشته شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در اقدامات پلیس و اقدامات فنی ، ماموران گفتند كه قاتل مردی 40 ساله و دارای سابقه طولانی است. قاتل در خانه نبود و خانواده وی گزارش دادند که پسرش به دلیل اعتیاد از خانه بیرون رانده شد و دیگر از او خبری نبود.

وی افزود: اولین نیروی انتظامی و گروهی متشکل از 163 افسر پلیس ولنجا به فرماندهی سرهنگ علی قاسمی ، رئیس کلانتری ولنجک ، جستجوها را در منطقه فرحزاد آغاز کردند و گفته شد قاتل پنهان است. با اقدامات جستجو ، قاتل در یکی از پاتوق های وی شناسایی شد.

وی گفت: مأموران منطقه شناسایی شده را محاصره کردند ، اما متهم و همدست وی ، هنگام وقوع این حادثه مرگبار ، علیه پلیس روی آوردند. مقامات با رعایت قانون استفاده از سلاح ، چندین گلوله شلیک کرده و قاتل و همدست وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: موارد سرقت شده در بازرسی از مخفیگاه متهم کشف شد و تحقیقات نشان داد که قاتل مواد مخدر را از فروشندگان مواد مخدر سرقت کرده و در تحقیقات بیشتر ، قاتل با ضربات چاقو احمد را کشته است. همچنین پیدا شد.

وی با انگیزه قاتل این مشاجره مرگبار گفت: مقتول که یک قاچاقچی مواد مخدر است ، چندی پیش با گزارش دوستانش که قاتل این مواد را سرقت کرده ، مواد مخدر سرقت شد و صبح امروز مقتول و دوستانش به چوب قاتل رفتند و احمد در این حادثه فوت کرد. در آن جدیت

انتهای پیام