اخبار ورزشی

نکونام می‌تواند معجزه کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

صادق ورمزیار، بازیکن پیشین استقلال درباره شرایط این روز‌های آبی‌پوشان اظهار کرد: استقلال کم کم در حال رسیدن به شرایط خوب است. بازیکنان در حال جذب شدن هستند و تیم تکمیل می‌شود. امیدوارم هواداران هم از تیم حمایت کنند تا این تیم بتواند امسال یک جام کسب کند.

وی ادامه داد: البته این را هم بگویم تیم‌های رقیب استقلال هم یارگیری خوبی انجام داده‌اند. آن‌ها تمرینات منظم، اردوی تدارکاتی و بازی‌های دوستانه انجام داده‌اند، اما استقلال همچنان به دنبال جذب بازیکنان جدید است و باید بدون آمادگی خود را برای شروع لیگ آماده کند.

بازیکن سال‌های دور استقلال درباره حضور خطیر در سمت سرپرست مدیرعاملی استقلال افزود: خطیر سابقه خوبی دارد و پیش از این هم در استقلال حضور داشته و می‌تواند از تجربیاتش برای موفقیت استقلال کمک کند. خطیر از نظر حقوقی هم کمک حال استقلال خواهد بود. در این بین پیشکسوتان هم باید به خطیر کمک کنند تا وی به موفقیت برسد.

«به نظر شما نکونام می‌تواند در استقلال به موفقیت برسد؟» کاپیتان سابق استقلال در این باره بیان کرد: نکونام با این وضعیت کار سختی خواهد داشت. نباید از او انتظار معجزه در لیگ داشته باشیم. خواسته‌های نکونام برآورده نشده، اما او با تمام توان تلاش می‌کند تا بتواند استقلال را به موفقیت برساند. نکونام در گذشته در استقلال بازی کرده و با حاشیه‌های این تیم آشنایی کامل دارد و می‌تواند با آن مقابله کند. به نظرم چند هفته اول سخت است و نکونام باید از این چند هفته به سلامت عبور کند.

او درباره نقل و انتقالات تیم خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم استقلال در نقل و انتقالات موفق نبوده است. دو بازیکنی هم که جذب شده‌اند زمان مدیریت قبلی قرارداد بستند. استقلال در خیلی از پست‌ها نیاز به بازیکن جدید دارد تا امسال بتواند مدعی قهرمانی باشد.

بازیکن پیشین استقلال درباره مدعیان این فصل لیگ برتر اظهار کرد: هنوز زود است بخواهیم در خصوص مدعیان قهرمانی صحبت کنیم، اما سپاهان و تراکنور در نقل و انتقالات خوب بوده‌اند و می‌توان گفت مدعی هستند. پرسپولیس هم تیم فصل گذشته خودش را حفظ کرده و توانسته بر اساس نقاط ضعفش بازیکن جدید جذب کند. استقلال باید کم کم خودش را به شرایط ایده‌آل برساند.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.