اقتصادی

مصرف برق در ایران از دنیا جلو زد

به گفته سخنگوی برق این کشور ، روزانه میزان مصرف برق این کشور از 53،000 مگاوات فراتر رفت.

به گزارش خبر فوری ، در تاریخ 4 ژوئن ، مصرف برق به 53.071 مگاوات رسید ، شاخص جهانی در نتیجه گسترش تاج کاهش یافت و مصرف عادی نیز کاهش یافت.

مصرف برق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 48.511 مگاوات ساعت ، 4.956 رقم افزایش یافته است.

شرکت مدیریت انرژی ایران یادآور می شود که ذخیره انرژی نیروگاه دیروز به 699 مگاوات کاهش یافته است. مصرف صنعت برق نیز روز گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به 5046 مگاوات رسیده است و در دو ماه گذشته ، مصرف این بخش حدود 4000 مگاوات بوده است.

میزان برق تولید شده از منابع تجدیدپذیر نیز به 4171 مگاوات رسیده است.

هر سطح دمای هوا برای مصرف برق به حدود 1500 مگاوات اضافه می شود که این امر باعث افزایش مصرف برق در کشور شده است که این یکی از دلایل اصلی استفاده از وسایل برودتی و مصرف زیاد انرژی سیستم های برودتی است. مشترکین می توانند با تنظیم دمای تهویه مطبوع تا 24 تا 25 درجه ، در تهیه برق ایمن تأثیر مهمی داشته باشند.

ساعات مصرف اجلاس از 1 تا 5 بعد از ظهر است. مشترکان ملزم به استفاده از کولرهای آبی در این ساعتها ، تنظیم دمای ترموستات تهویه مطبوع تا 24 درجه هستند و می توانند از وسایل پر مصرف مانند ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و بخار بخار استفاده کنند. استفاده نکن.

استفاده از آب خنک کننده آهسته در ساعات اوج و نصب آنتن دهی در تهویه مطبوع ، باعث کاهش مصرف برق 30٪ ، تغییر دمای ترموستات تهویه هوا 18٪ به 24 درجه سانتیگراد و خاموش کردن نور در قله های 1000 مگاوات می شود. باعث کاهش مصرف برق در روستا می شود.

انتهای پیام