اخبار فرهنگی

سیلی ای که به ضرر والیبال تمام می شود!

تصاویر منتشر شده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال ایران ، بی اخلاقی جدیدی را علیه نماینده یکی از رسانه های داخلی تأیید کرد.

طبق ویدئویی که در رسانه ها منتشر شده است ، در جریان بازی تیم های والیبال شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین ، پس از شکست یکی از بازیکنان تیم ارومیه سیلی به تصویربردار یکی از شبکه های تلویزیونی زد ؛ البته این حادثه از نظر کمیته انضباطی دور نخواهد ماند و به دلیل جریمه نقدی و دو جلسه برای بازیکن خاطی محروم خواهد شد.

فیلمبردار شبکه تلویزیونی که این بی احترامی را متحمل شده است یکی از برنامه های ورزشی شبکه شما است.

تهیه کننده برنامه “5 + 1” در شبکه استانی شما به خبر فوری گفت که بازیکن تیم والیبال ارومیه در مقابل فیلمبردار آن شبکه رفتار نامناسبی داشته است: و حفظ روحیه جوانمردی ، زیرا اگر این اتفاق بیفتد ، فاجعه رخ خواهد داد اتفاق می افتد ، زیرا ما نمی خواهیم نوع والیبال را تغییر دهیم و مردم را برای این ورزش احترام بگذاریم.

علی صادقی – تهیه کننده برنامه “5 + 1” وی در پاسخ به سوالی درباره چنین بی اخلاقی در برابر نمایندگان رسانه گفت: آنچه اتفاق افتاده بسیار شرم آور است. یک بازیکن والیبالیست 22 ساله با شهرت در یک شهر احترام فوق العاده ای برای عضو 60 ساله تیم که برای گزارش بازی به رسانه ها رفته بود احترام می گذارد. در اینجا شاید مقصر فدراسیون باشد. این بازیکن قبلاً چنین رفتارهای نامناسبی را در جمع نشان داده و متوقف نشده است. متأسفانه بروز این رفتارها روز به روز در حال افزایش است.

صادقی خاطرنشان کرد: متأسفانه این رفتار ناشایست از تیمی حاصل شده که به اعتقاد ما مهد والیبال است. مخاطبانی دارد که عاشق والیبال هستند و در صورت پخش این تصاویر ، والیبال موفقیت آمیز خواهد بود.

تهیه کننده «5 + 1» گفت: پس از این حادثه ، اگرچه مدیر عامل و سرپرست تیم عذرخواهی کردند ، متأسفانه ، این بازیکن اشتباه عذرخواهی نکرد ؛ حتی اگر آن تصاویر را پخش نکنیم ، واقعاً اخلاق رسانه ای را دنبال می کنیم.

صادقی اظهار داشت: متأسفانه این ضعف کمیته انضباطی ما است که چنین حواشی را اصلاح نکرده است ؛ اما در هفته های اخیر در لیگ با مشکل روبرو شده ایم. بهترین راه برای جلوگیری از حواشی ، جریمه دادن است. البته این بازیکن به مدت دو جلسه محروم شد و 30 میلیون جریمه محکوم شد ، که به نظر کم می رسد. اگر این رفتار در صحنه بین المللی اتفاق بیفتد ، آیا می توان به راحتی آن را جمع کرد؟ او پس از این حواشی ، ارومیه ارسال خواهد کرد

این تهیه کننده با بیان اینکه نگهبانان باید بیشتر مراقب باشند تا در بازی ها اجازه چنین حواشی داده نشود ، افزود: تیم ها نیز باید این ساخت فرهنگی را خودشان انجام دهند و در صورت باخت تیم نامناسب بازی نکنند. در زمینه های روانشناختی اعضای تیم باید کارهای بیشتری انجام شود.

به گزارش خبر فوری ، برنامه “5 + 1” پنجشنبه ها ساعت 23:15 از شبکه شما پخش می شود. این برنامه تخصصی والیبال بیش از هفت سال است که در شبکه شماست.

انتهای پیام