اخبار حوادث

نیاز پزشکی قانونی به ۴ سوله بحران در تهران

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به نقش این سازمان در اورژانس گفت: سازمان پزشکی قانونی کشور یکی از پیشتازان اورژانس است و رفع مشکلات آن در این زمینه به ارائه خدمات بهتر در مواقع بحرانی کمک می کند. بحران و حادثه». رد.

به گزارش خبر فوری، وی در دیدار با عباس مسجدی استاندار تهران به منظور تبریک سال نو، تشریح فعالیت ها و رسیدگی به مشکلات سازمانی و پزشکی قانونی استان تهران گفت: پزشکی قانونی یکی از مهمترین دستگاه های روزگار است. مراقبت از بحران و بقایای اجساد

وی با اشاره به وضعیت خاص استان تهران و اهمیت برخورداری از امکانات لازم در مواقع بحران گفت: پزشکی قانونی برای تحت پوشش قرار دادن مناطق 22 گانه تهران و ادامه خدمات رسانی و انجام وظایف خود نیازمند چهار کانکس بحران است. برای این کار باید از سازمان حمایت لازم صورت گیرد.

مسجدی همچنین از حمایت و همکاری استانداری تهران با پزشکی قانونی تشکر کرد و خواستار کمک برای انجام دو پروژه نگهداری یخچال و سالن انتظار اورژانس مرکز تشخیص و آزمایشگاه پزشکی قانونی تهران شد. جوهر است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انبوه اشاره به حجم بالای خدمات و پزشکی قانونی در استان تهران به مشکلاتی که این اداره کل در فضای فیزیکی دارد اشاره کرد و خواستار احداث ساختمان های مناسب پزشکی قانونی شد. در بهارست، قرچک، شهر قدس و ملارد در شأن مردم و کارگران این شهرستان ها باشد.

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی، در این جلسه منصوری استاندار تهران نیز با تاکید بر اهمیت پزشکی قانونی و جایگاه قابل توجه آن در حوادث و بحران ها، قول مساعدت برای رفع مشکلات و نواقص این سازمان را داد.

انتهای پیام/