اخبار ورزشی

برخی استادیوم ها به هیچ وجه قابلیت میزبانی بانوان را ندارند/بهترین تصمیم سقف بودجه باشگاه‌ها بود

تاج:  برخی استادیوم ها به هیچ وجه قابلیت میزبانی بانوان را  ندارند/بهترین تصمیم  سقف بودجه باشگاه‌ها بود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:به این جمع بندی رسیدیم که سقف بودجه بهترین کاری بود که در این شرایط می‌توانستیم انجام بدهیم.

به گزارش خبرگزاری خبر فوری، مهدی تاج در نشست تببین و شفاف سازی سقف بودجه باشگاه‌ها و نقل‌وانتقالات باشگاه‌ها اظهار داشت: اصل برگزاری این نشست برای پرداختن به قوانین نقل‌وانتقالات و سقف بودجه باشگاه‌ها است. باید زمانی می‌گذاشتیم تا همه به دقت سوال کنند و عزیزان حاضر در این جلسه به دقت به سوالات پاسخ بدهند. خیلی خلاصه بگویم که فدراسیون فوتبال به این جمع بندی رسید که سقف بودجه بهترین کاری بود که در این شرایط می‌توانستیم انجام بدهیم. اگر کسی طرح بهتری دارد می‌تواند پیشنهادات خود را ارائه کند.

وی افزود: الان با باشگاه‌های زیان ده مواجه هستیم و قراردادهای برخی باشگاه‌ها نامربوط است. برخی دستگا‌های اجرایی نظر داشتند که این مسائل ممکن است در آینده باعث گرفتاری شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حل هوشمندانه موضوع ورود بانوان به استادیوم ها گفت: ما می‌خواهیم عزت بانوان حفظ شود و روحیه زن ستیزی که می‌خواهند آن را به فدراسیون ربط بدهند هم صحت ندارد اما برخی ورزشگاه‌های ما واقعا از نظر ساختاری دچار مشکلات بسیار زیادی است. برخی استادیوم ها قابلیت میزبانی بانوان را به هیچ وجه ندارند. مثلا ورودی مجزا و سرویس بهداشتی ها این اجازه را نمی‌دهد که میزبان بانوان باشیم اما شورای امنیت ورزشی کشور مصوبه‌ای دارد که دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط مثل وزارت ورزش، اطلاعات سپاهان … پیش‌نویس دستور العمل ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را با ملاحظات فرهنگی، محتویی، سیاسی، امنیتی  را آماده کند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه‌هایی مثل نقش جهان، سیرجان، فولاد خوزستان می‌تواند میزبانی کنند اما ورزشگاه آزادی هم در حال تعمیر است تا این استادیوم هم بتواند میزبان بانوان باشد. ما به تدریج از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها استقبال خواهیم کرد.

تاج در خصوص اینکه چرا قرارداد مربیان تیم‌های ملی امضا نمی‌شود گفت: اول از همه باید شان مربیان تیم ملی ما حفظ شود. در مورد قرارداد آقای قلعه‌نویی موانع زمانی داشتیم که این مساله رفع شده و از نظر عدد و رقم و زمان مشکلی نیست و در هفته جاری این مساله حل خواهد شد. شرایط تیم ملی الان بسیار خوب است و حتی زمانی که به عیادت بیرانوند رفتم او می‌گفت از نظر همبستگی و رفاقت یکی از بهترین دوران را داریم که ان شاالله این مساله ادامه داشته باشد.

 انتهای پیام/ 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.