اخبار فرهنگی

بررسی تئاتر انقلاب با علی منتظری، هوشنگ توکلی و محمود فرهنگ

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره وبینار دو روزه نقد و بررسی تئاتر انقلاب اسلامی را همزمان برگزار می کند. انقلاب مانند هفته هنر اسلامی.

به گزارش خبر فوری، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، همزمان با فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی، وبینار دو روزه «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی» در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود. 20 فروردین ماه توسط دفتر انتشارات و تحقیقات اداره کل هنرهای نمایشی و با همکاری دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره برگزار می شود.

به گزارش برنامه، روز شنبه 20 فروردین ماه از ساعت 16 الی 19، پژوهشگر و استاد دانشگاه فرزاد معافی غفاری میزبان وبینار «زیبایی شناسی تئاتر انقلابی اسلام گرا» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالمسلمینی است. از حسین خسروپناه، علی منتظری، محمدعلی خبری، هوشنگ توکلی و فرهنگ محمود تجلیل می شود.

«نقش استان ها در تئاتر انقلاب اسلامی» عنوان دومین روز از وبینار «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی» است که یکشنبه 20 فروردین ماه از ساعت 16 تا 19 برگزار می شود. ساعت 19:00

در این وبینار تخصصی دبیر ایشان سعید اسدی مدیر دفتر انتشارات و تحقیقات اداره کل هنرهای نمایشی، علی رضایی استان هرمزگان، جهانشیریار احمدی از استان بوشهر، رضا میر معنوی، احمد از استان گیلان می باشند. سپاسدار از استان فارس، منصور حیدریک از استان آذربایجان شرقی از هنرمندان و پژوهشگران استانی در عرصه تئاتر استان به موضوع «نقش استان ها در تئاتر انقلاب اسلامی» پرداخته است.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست های پژوهشی مجازی دو روزه می توانند به نشانی http://panel.soore.ac.ir/join/egc41 و یا به شبکه ایران تئاتر مراجعه کنند.

در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی، اداره کل هنرهای نمایشی برنامه های دیگری را با حضور سایر گروه ها و دستگاه های فرهنگی تدارک دیده است که در روزهای آینده جزئیات آن ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/