اقتصادی

گزینه‌های داوطلب برای عضویت در هیات مدیره سرخابی‌ها چه کسانی هستند؟

برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درحالی از ۳۰ اردیبهشت ماه به نیمه خرداد موکول شد که به گفته سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی بررسی گزینه‌های پیشنهادی برای عضویت در هیات مدیره این دو باشگاه همچنان ادامه دارد.

حسین امیررحیمی در گفت‌وگو با خبر فوری، با تاکید بر اینکه هنوز افرادی که قرار است به عنوان اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتخاب شوند قطعی و نهایی نشده‌اند و هنوز جلسات بررسی صلاحیت افراد جیدی که معرفی می‌شوند ادامه دارد. البته با برخی افرد مصاحبه هم انجام شده است اما در هفته پیش رو فرصت داریم نفرات را نهایی کنیم.

وی در مورد گزینه‌ها توضیح داد: در گزینه‌های درحال بررسی افرادی که هیات مدیره فعلی دو باشگاه هستند هم حضور دارند. همچنین افرادی از طرف وزارت ورزش، افرادی از طرف سازمان خصوصی سازی و افرادی از پیشکسوتان داوطلب شده‌اند. بر این اساس سه نفر باید از سوی سازمان خصوصی‌سازی و دو نفر از سوی وزارت ورزش معرفی شوند. اما در نهایت همه گزینه‌ها در کمیته‌ای متشکل از دو نماینده از سازمان خصوصی‌سازی، دو نماینده از وزارت ورزش و یک نماینده از هیات مدیره دو باشگاه تشکیل شده که قرار است در این کمیته بررسی‌های اولیه انجام شود.

به گفته سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی، انتخاب مدیرعامل نیز بر عهده وزارت ورزش است اما در کمیته باید مورد تایید قرار بگیرد.

انتهای پیام