اخبار ورزشی

واکنش باشگاه پرسپولیس به ادعای شهرخودرو

به گزارش خبرگزاری خبر فوری ، وکیل مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس امیر ساعد درباره ادعای شهر خودرو توضیحاتی ارائه داده است.

بعد از اینکه کمیته ایالتی فیفا تصمیم گرفت جریمه پرسپولیس جریمه شود ، ما پنجشنبه گذشته پروژه اعتراضی خود را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال فرستادیم و فکر نمی کنم مسئولان باشگاه شهرکردو در زمان خودش از پرسپولیس درخواست تجدید نظر کرده باشند.

این پرونده اکنون باید توسط کمیته دادگاه رسیدگی شود. در لایحه ما آمده است که بسیاری از ادعاهای باشگاه پرسپولیس توسط شرکت خودرو در مورد میزان اعتراض است و ما معتقدیم که در متن توافق با شهر خودرو موانع قانونی وجود دارد. به خودی خود ، کمیته استیناف باید تصمیم نهایی را درباره نیروی حقوقی این توافق نامه نیز مطلع کند.

طبیعی است که در روند بررسی ارگان های قضایی فدراسیون هنگام بررسی امکان درخواست تجدید نظر در پرسپولیس ، کمیته استیناف نیز باید نظر خود را اعلام کند. تا زمانی که هیئت تجدیدنظر تصمیم نگیرد ، باشگاه شهرخودرو نمی تواند پرونده را به مرجع بالاتر مانند AFC برساند. در واقع این مرحله باید برداشته شود و پس از تصمیم کمیته استیناف ، اگر باشگاه شهر خودرو نتواند نتایج مطلوبی را بدست آورد ، می تواند در AFC شکایت کند.

شک ندارم که بخشی از مبلغ مجوز گل محمدی توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است اما بخشی از این مبلغ ممکن است مربوط به تأخیر در پرداخت کل مبلغ باشد که البته ما خلاف این رای دادیم.

251 251