اخبار فرهنگی

نمایش و نقد فیلم «پروا» در فرهنگسرای ارسباران

نمایش و نقد فیلم «پروا» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «پروا» به نویسندگی و کارگردانی مهران مهدویان در باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران نمایش و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبر فوری؛ فیلم سینمایی «پروا» روز یکشنبه ۲۸  خردادماه ساعت ۱۸ در پانصد و هفتاد و هفتمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور مهران مهدویان نویسنده و کارگردان، سیامک ادیب بازیگر، کورش جاهد کارشناس مجری و جمعی دیگر از عوامل فیلم، نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است خسرو امیری ۳۰  ساله، شغل چندان مناسبی ندارد. او تلاش می‌کند که شرایط شغلی خودش را تغییر دهد اما در این مسیر با مشکلاتی مواجه می‌شود و … 

زنده یاد حسام محمودی، مهتاب ثروتی، سیامک ادیب، آسیه سلطانی، اکبر آیین، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی و فرزاد باقری برخی از بازیگران «پروا» هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هفتاد و هفتمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت https://cinematicket.org/movie/detail/5958 مراجعه و صندلی خود را انتخاب کنند؛ امکان خرید حضوری نیز یک ساعت قبل از اکران فیلم وجود دارد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.