اخبار ورزشی

رقابت توپ طلا بین هالند و امباپه است!

کمتر از سه هفته دیگر، توپ طلای بعدی در شهر پاریس فرانسه اهدا خواهد شد. از مدت‌ها قبل بحث‌هایی درباره برنده این توپ طلا بین هواداران فوتبال و بازیکنان شکل گرفته است. خیلی از رسانه‌ها و هواداران فکر می‌کنند که این جایزه باز هم به لیونل مسی خواهد رسید.

آدرین رابیو اینطور فکر نمی‌کند و به نظر او از نظر ورزشی این جایزه نباید به لیونل مسی تعلق بگیرد. به اعتقاد وی مسی حتی مدعی اصلی بردن توپ طلا هم نیست و رقابت اصلی برای به دست آوردن این جایزه بین دو نفر دیگر صورت می‌گیرد. او برخلاف بسیاری از اهالی فوتبال، معتقد است که ارلینگ هالند و کیلیان امباپه دو مدعی اصلی جایزه توپ طلا هستند.

او در مصاحبه‌ای با RMC۱ Sport فرانسه گفت:«من خیلی شنیدم که مسی قرار است توپ طلا را به دست آورد. اما در سطح ورزشی و اتفاقاتی که در زمین بازی افتاده‌اند، رقابت اصلی برای کسب این عنوان بین کیلیان امباپه و ارلینگ هالند است. گفتن اینکه کدام یک از این دو بازیکن لیاقت بیشتری برای بردن توپ طلا دارد پیچیده است، بستگی به این دارد که شما بر چه مبنایی درباره آن صحبت کنید. هرگز همه موافق نیستند، اما به نظر من رقابت اصلی بین این دو خواهد بود. بقیه را حذف می‌کنم.

۲۵۸۲۵۸

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.