اخبار جامعه

نصب ۵۱۴ تابلوی راهنما و هشداردهنده در مجموعه گردشگری شهدای خلیج فارس

به گزارش شفاف ، فریدون رضوی کیا اعلام کرد که علائم هشدار دهنده را در مجتمع فرهنگی گردشگری شهدای خلیج فارس نصب می کند و گفت: “با توجه به موقعیت استراتژیک مجموعه فرهنگی ، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس یکی از محبوب ترین مراکز گردشگری شهری در تهران است که باعث جذب هزاران نفر هر روز. “این شهر در میان شهرهای توریستی ایران و خارج از کشور است. مسیرهای رفت و آمد مکرر برای راهنمایی گردشگران و همچنین نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده برای افزایش ضریب ایمنی و حفظ سلامتی را می خواند. این در دستور کار شهروندان بود.

وی ادامه داد: مشاهدات میدانی توسط متخصصان ایمنی ، بهداشت و محیط زیست این شرکت نشان داد که بسیاری از خطوط ساحلی دریاچه پوسیده و فرسایش یافته و بسیاری از خط ساحلی دریاچه از سال 1392 (هنگام شکل گیری دریاچه) از بین رفته است. امسال ، مجموعه جدید 514 تابلوی جدید فارسی و انگلیسی در راهنما و هشدارها به زبان فارسی و انگلیسی با اعتباری بالغ بر 5000 میلیون ریال از منابع ملی در مجموعه فرهنگی دریاچه شهدا در خلیج فارس نصب شد.

رضوی کیاک با هشدار درباره اینکه علائم و هشدارهای هشدار دهنده به عنوان یک رسانه تصویری برای ارسال پیام در نظر گرفته می شوند ، اظهار داشت: تجربه نشان می دهد که نصب این علائم نقش مهمی در کاهش تصادفات ، به ویژه در مناطق شهری دارد.

مدیرکل شرکت توسعه کارکنان شهر تهران با بیان اینکه به منظور تسهیل گردشگران ، تابلوهای ورودی اصلی دریاچه شهید خلیج فارس (چیتگر) به روز شده و جایگزین شدند ، گفت: فاز دوم دریاچه در سال 1394 بود و برای مراجعه گردشگران و شهروندان به مجتمع گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس ، نقشه های شماتیک دریاچه با تمام امکانات در مجموعه ، که در سه ورودی اصلی طراحی و نصب شده اند ، به تفصیل آورده شده اند.

براساس گزارش شرکت توسعه کارکنان شهر تهران به نقل از تأمین روشنایی معابر ، فضاها و ساختمانهای مجتمع گردشگری فرهنگی شهدا در خلیج فارس ، وی افزود: وضعیت روشنایی مجموعه نامناسب بود ، بنابراین 244 پروژکتور ، 2 هزار مصرف کم لامپ و 10000 برج سبک ، 80 میلیون ریال با هزینه نصب شده و بیش از 98٪ مجموعه تحت پوشش سیستم های روشنایی بوده است.