اخبار فرهنگی

مسابقه تجمل و بی‌حیایی مناسب شهر دارالمؤمنین گرگان نیست/ بالاترین دعا در شب نزول قرآن

خبر فوری/ گلستان مدیر اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: پوشش برخی از مردم کوچه و خیابان نباید مناسب جامعه اسلامی باشد، مسابقه تجمل گرایی و نزاکت در خیابان ها و کوچه های گرگان مناسب شهر نیست. دارالمومنین گرگان.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد امشب در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در جوار امامزاده اسحاق بن موسی بن جعفر(ع) گرگان گفت: شب قدر شب نزول قرآن و عترت است. باید سپاسگزار باشیم که به وحی معروف است، مغز عبادت خداشناسی، بینش، شعور، خداپرستی و معرفت است و برترین نماز شب ظهور قرآن کریم است. دستیابی به علم الهی است.

عبادت از روی عادت بی فایده است

وی با اشاره به اینکه نعمت شکر برای ما کم شده است، خاطرنشان کرد: تاج نشان داد که ما شکرگزار نیستیم و نعمت ها را فراموش کرده ایم، عبادت برای علم است، اگر مرسوم باشد زیارت آیت الله سابق قم اول فایده ای ندارد. به علوی گرگانی رفت.

مدیر اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه در شب قدر باید چشمانمان را ببندیم و چشمانمان را باز کنیم و گوش هایمان را ببندیم، گفت: باید از اولیای اویس قرنی، علما و بزرگان تشکر کرد. در واقع احترام به پدر و مادر مهربان قلب پیامبر اکرم (ص) بود.

سلیمانی فرد با بیان اینکه انسان مسلمان باید بین خوف و رجا حرکت کند، تاکید کرد: مؤمن باید از ترس ظلم و انحراف به خدا پناه برد و در عین حال بدون ناامیدی از لطف و رحمت الهی، ماه رمضان بهترین روز است. حیف است عده ای این ماه پر فضیلت را به چیزهای کوچک و بی ارزش می فروشند، ماه رمضان دارای تشریفات و حرمت است و روزه گرفتن در ملاء عام صحیح نیست.

وی با تاکید بر اینکه روزه گرفتن از روی ترس نیست بلکه از روی عزت نفس است، تاکید کرد: رهبر ما از نسل علی و علی (ع) است، چون دین یک تکلیف است، دین حق است.

شب قدر شب قدر برای یک سال است

مدیر اوقاف و امور خیریه استان گلستان پرسید آیا خانواده های ما قرآنی هستند؟ ما رقابت مجلل و شایسته ای هستیم، پوشش عده ای در خیابان نباید به گونه ای باشد که مناسب جامعه اسلامی نباشد، شهر ما دارالمومنین است و نیاز به شعائر دینی و حجاب اسلامی دارد. رعایت کنید.

سلیمانی فرد با گلایه از برخی برنامه‌های صدا و سیما افزود: از طریق آن فرهنگ مصرف‌گرایی را تعیین یا ترویج می‌کنند.

او گفت: “ما باید فکر کنیم که چرا چهار ازدواج به طلاق ختم می شود.” فضای مجازی به جوانان و خانواده های ما آسیب رسانده و زندگی بسیاری را در فضای مجازی به هم ریخته است. درباره شب قدر باید با علم آماده شویم. ، قرآن و عترت. شب قدر یک سال شب قدر است، شب قدر یک شب است و بین سه شب پنهان است.
انتهای پیام/