اقتصادی

اهواز، شهر شب زنده دار ایران

اهواز ، شهر شبانه ایران

اهواز یکی از زیباترین شهرهای جنوب کشور و در عین حال از نظر فعالیت های سیاسی و اقتصادی مهمترین شهر است. رودخانه کارون ، تنها رودخانه حمل و نقل رودخانه ایران ، از طریق مرکز اهواز عبور می کند و شهر را به قسمت های غربی و شرقی تقسیم می کند. به دلیل گرمای زیاد در شهر اهواز ، بیشتر اوقات فراغت در عصر و شب انجام می شود که باعث می شود این شهر شب بیداری باشد. عنوان دیگری که به شهر اهواز اعطا می شود شهر پله است. فقط بیش از 10 پل فعال در رودخانه کارون وجود دارد. جالب است بدانید که اهواز دارای بیشترین پل در شهرهای خاورمیانه است. معروف ترین پل اهواز پل سفید یا پل معلق است که به عقیده بسیاری مهمترین نماد اهواز است.

چه زمانی بهترین زمان سفر به اهواز است؟

از آنجا که هوای اهواز در بیشتر روزهای سال گرم و مرطوب است ، برای سفر به این شهر باید بسته به هدف سفر زمان مناسب را انتخاب کنید. اگر قصد سفر به گشت و گذار و بازدید از بناهای تاریخی و دیدنی های اهواز را دارید ، پیشنهاد ما پاییز است. در این فصل هیچ نشانی از گرمای طاقت فرسای اهواز نیست و می توانید بدون هیچ محدودیتی به تماشای اماکن تاریخی و مهم اهواز مانند خانه قضات ، کلیسای ماسروپ ، کلیسای کاتولیک و .. بروید.

شیرینی هایی که فقط در اهواز یافت می شوند

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید طعم های تازه را بچشید ، غذای اهوازی مطمئناً شما را شگفت زده خواهد کرد. درست است که شهر اهواز مملو از کافه ، کافه ، بوفه غذاهای بین المللی ، فست فود و رستوران های ایرانی است ، اما ما به شما توصیه می کنیم غذاهایی را امتحان کنید که فقط در اهواز یافت می شود. بسیاری از غذاهای دریایی خوشمزه را می توانید با روش های پخت و پز جنوبی اهواز پیدا کنید. غذاهای لذیذ خوشمزه پر از ادویه جات ترشی جات و فلفل. در تورهای شهری می توانید از فلافل و سماع از سراسر شهر لذت ببرید. در سفر ما به اهواز توصیه می کنیم شیرینی های عربی و قهوه های سرو شده در بسیاری از رستوران ها را امتحان کنید.

برای اقامتی به یاد ماندنی بهترین هتل های اهواز را رزرو کنید

اگر از علاقه مندان به اقامت در هتل های پنج ستاره قبل از تصمیم به سفر به اهواز هستید ، حتماً ظرفیت هتل پارس اهواز را بررسی کنید ، زیرا این هتل اکنون تنها هتل پنج ستاره اهواز است و پارس اهواز را برای شما سخت خواهد دید. ، به خصوص در روزهای شلوغ سال.

ایمن ترین روش اهواز برای رزرو آنلاین هتل ها استفاده از وب سایت یا برنامه Snaptrip است. علاوه بر هتل پارس اهواز ، می توانید بهترین هتل های اهواز از جمله هتل نادری اهواز و هتل اکسین اهواز را از طریق اسنپ تریپ رزرو کنید.