اقتصادی

احتمال برگزاری مرحله دوم فروش بدون محصولات ایران خودرو/ تحویل رانا، تارا و هایما در سال جاری

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه امکان تحویل خودروهایی مثل رانا، وانت آریسان، تارا و هایما در سال جاری وجود دارد، گفت: احتمالا در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و بیشتر عرضه محصولات سایپا خواهد بود.

به گزارش خبر فوری، علیمردان عظیمی اظهار کرد: متقاضیانی که در طرح قبلی موعد تحویلشان سال ۱۴۰۳ اعلام شده می‌توانند فردا (۵ اردیبهشت) برای اصلاح ثبت نام به سایت مراجعه و خودروهایی که ظرفیت خالی دارند، یعنی رانا، تارا، آریسان و هایما را انتخاب کنند. امکان تحویل این خودروها در سال ۱۴۰۲ وجود دارد.

وی افزود: اگر باز هم نتوانستند در سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام کنند یا به آن‌ها نوبت داده نشد، نوبت سال ۱۴۰۳ به قوت خود باقی است.

عظیمی همچنین درباره مشارکت ایران خودرو در طرح بعدی فروش خودرو، گفت: احتمالا با این میزان عرضه، امکان عرضه دیگری برای شرکت ایران خودرو وجود نداشته باشد. بنابراین احتمالا در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه آغاز می شود، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و بیشتر عرضه محصولات سایپا انجام خواهد شد.

وی افزود: افرادی که پیامک تحویل خودرو برای آن‌ها ارسال شده تا ۱۴ اردیبهشت ماه مهلت دارند وجه خود را تکمیل کنند.

به گفته مدیرعامل ایران خودرو تا پایان هفته ۲۵ هزار دستگاه خودرو به متقاضیان واگذار می‌شود. اما با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل خودرویی امکان ارسال ۲۵ هزار خودرو در یک هفته را ندارد، از مشتریان تقاضا داریم بعد از اعلام محل تحویل خودرو در استان‌هایی که خط تولید دارند مثل خراسان، کرمانشاه، تبریز، شیراز و تهران در صورت امکان با مراجعه حضوری خودروی خود را تحویل بگیرند و یک هزینه سفر یک میلیون تومانی دریافت کنند.

عظیمی از تحویل رانا، تارا و هایما در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خودروهایی که اختلاف قیمت کمتری با بازار دارند؛ تقاضای کمتری هم داشتند و امکان تحویل آن‌ها در سال جاری وجود دارد. بنابراین امکان تحویل خودروهایی مثل رانا، وانت آریسان، تارا و هایما تا پایان امسال وجود دارد.

همچنین به گفته این مقام مسئول افرادی که پیامک تحویل خودرو برای آن‌ها ارسال شده تا ۱۴ اردیبهشت ماه مهلت دارند وجه خود را تکمیل کنند.  

انتهای پیام