اخبار ورزشی

تکذیب ادعای هیات کشتی خوزستان از سوی فرنگی‌کار ملی‌پوش

دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیات کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.

پویا دادمرز در تماس با خبر فوری، با رد ادعای مسئولان هیات کشتی خوزستان مبنی بر پرداخت ۶۰ میلیون تومان پاداش به این کشتی‌گیر، اظهار کرد: متاسفانه مسئولان هیات کشتی خوزستان موضوعی را مطرح کردند که به هیچ وجه صحت ندارد. آنها به جای رسیدگی به وضعیت کشتی‌گیران ملی پوش استان خوزستان، به دنبال مطرح کردن مسائلی هستند که واقعیت ندارد.

چهره شاخص کشتی استان خوزستان، افزود: پاداش ۶۰ میلیون تومانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به بنده پرداخت شد. این مبلغ از سوی اداره کل به حساب هیات کشتی خوزستان واریز شد و هیات کشتی نیز این مبلغ را به ما پرداخت کرد.

وی خاطرنشان کرد: در واقعا اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در مراسمی که برای مدال آوران ورزش این استان در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ترتیب داده بود پاداش های نقدی متفاوت را بر اساس مدال های کسب شده هر ورزشکار، به آن ها پرداخت کرد. به غیر از من نیز کشتی‌گیرانی دیگر مثل امین میرزازاده، مهدی محسن نژاد، امین کاویانی نژاد و دیگران هم بودند و پاداش نقدی خود را دریافت کردند.

دادمرز در پایان گفت: این مراسم بعد از ۴ سال توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد و به ورزشکاران مدال آور این استان در عرصه ملی در رشته های مختلف پاداش پرداخت شد. در واقعا هیات کشتی خوزستان هیچ نقشی در تامین این پاداش نقدی نداشته است. امیدوارم مسئولان هیات کشتی به جای مطرح کردن مسائلی که واقعیت ندارد، به وضعیت کشتی گیران خوزستان رسیدگی کنند.

انتهای پیام