اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

خرید پیج آماده 10 کا اینستاگرام

یکی از ساده ترین روش ها برای داشتن یک پیج اینستاگرام با فالوورهای بالا خرید پیج اینستاگرام است. این بهترین روشی است که تنها با صرف هزینه و بدون هیچ تلاشی می توانید در اینستاگرام یک پیج با فالوورهای زیاد داشته باشید. یکی از بهترین راه ها برای دیده شدن سریع در اینستاگرام، خرید یک پیج آماده اینستاگرام و همچنین https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام است.

همانطور که می دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام در چند سال اخیر در کشور ما رشد خوبی داشته است و این روزها به ندرت شاهد کسی هستیم که برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب نداشته باشد! به همین دلیل اینستاگرام منبع عظیمی از پول و ثروت برای اکثر افراد یا شرکت هایی است که می خواهند محصولات و خدمات خود را بفروشند. شاید فکر کنید خرید پیج اینستاگرام چیز خوبی نیست! اما این اصلا اینطور نیست. امروزه با توسعه تجارت ها در اینستاگرام اولین و تنها دلیلی که بسیاری از مشتریان به صفحه اینستاگرام اعتماد می کنند تعداد فالوورهای آن است. در نگاه اول از دیدگاه مشتری، تعداد فالوورهای صفحه مخاطب یا مشتری را جذب می کند.

مزیت های خرید پیج ایرانی اینستاگرام

شاید این نکات را در زمان فروش پیج اینستاگرام به شما یاداوری نکنند. اما ما قبل از فروش پیج به آنها تاکید میکنیم تا با آگاهی اقدام کنید:

    • دریافت فالوور واقعی و باکیفیت
    • دریافت پیج با میزان فالوور دلخواه
    • عدم نیاز به میزان هزینه هنگفت
    • عدم نیاز به مدت زمان طولانی
    • شروع فعالیت به محض دریافت پیج

7 نکته که باید قبل از خرید پیج اینستاگرام ارزان بدانید!

خرید پیج می‌تواند یکی از بهترین راه‌های میانبر برای کسب شهرت و همچنین جذب فالوورهای زیاد باشد. علاوه بر این، برخی از صاحبان مشاغل هستند که به دنبال خرید پیج واقعی اینستاگرام برای کسب‌و‌کار جدید خود هستند تا به تعداد زیادی فالوور دسترسی داشته باشند. اگرچه ممکن است برای برخی از افراد جدید اینستاگرام یک موهبت باشد، بنابراین قبل از خرید اکانت اینستاگرام، لازم است نکات مهم زیر را (علی‌ الخصوص صاحبان مشاغل) بدانید.

1) با دقت خرید کنید

خرید پیج خلاف سیاست‌های اینستاگرام است؛ زیرا شما مجاز به فروش یا انتقال هیچ جنبه‌ای از اکانت خود به سایر کاربران نیستید. باید بدانید که اگر اینستاگرام از آن مطلع شود، حتی می‌تواند حساب شما را ببندد که ممکن است منجر به از دست دادن پول، زمان و تلاش شما شود. پس می‌بایست در خرید و فروش پیج اینستاگرام محتاطانه عمل کرد.

2) برخی از حساب‌ها ممکن است واقعی نباشند

هنگام خرید پیج باکیفیت در اینستاگرام، باید بدانید که گاهی اوقات ممکن است اکانت و شخصی که صاحب اکانت است واقعی نباشد و زمانی که متوجه شدید با مشکل مواجه شوید. این احتمال وجود دارد که آن‌ها ربات هستند و ممکن است پس از مدتی ناپدید شوند. در واقع پیج شما و تمام فالوورهایی که به آن‌ها دلخوش بودید، به یکباره از دست برود. بنابراین حتما قبل از خرید پیج اینستاگرام، تحقیقات خود را در این خصوص کامل کنید و از واقعی بودن ادمین مطمئن شوید. شخصی که فروش پیج را انجام می‌دهد بدون شک این نکته را به شما یادآور نمی‌شود.

3) پیشینه شخصی که پیج را از او خریداری می‌کنید، بررسی نمایید

خرید و فروش پیج اینستاگرام جزء معاملات حساس است پس اطمینان حاصل کنید که پیجی که خریداری می‌کنید، توسط شخصی با نیت واقعی فروخته می‌شود. نظرات و مشخصات آن‌ها را مرور کنید و قبل از تصمیم‌گیری، پیشینه‌شان را بررسی نمایید. اگر شخص فروشنده قصد کلاهبرداری نداشته باشد، تمامی اطلاعات درخواست شده از سوی شما را بدون کوچکترین مخالفتی در اختیارتان قرار می‌دهد.

4) بررسی کاملی بر روی مشخصات و جنسیت فالوورها انجام دهید

یکی دیگر از نکات مهمی که باید قبل از خرید پیج درنظر بگیرید، اطمینان داشتن از واقعی بودن فالوورها و همچنین بررسی حضور جنسیت غالب در پیج موردنظر است. همیشه سعی‌تان بر این باشد که برای گرفتن پیج اینستاگرام،  به دنبال اکانتی باشید که حوزه فعالیت و سابقه کاری‌اش، با حوزه فعالیت شما یکسان و یا حداقل نزدیک به هم باشد. در خرید و فروش پیج اینستا این نکته بسیار اهمیت دارد. البته واقعی بودن فالوورها همچنان در درجه اول اولویت است؛ از این رو، تمام فالوورهایی که با خرید پیج فعال اینستاگرام بدست می‌آورید را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که اکانتی که می‌خرید واقعاً واقعی است و فقط یک حساب جعلی با فالوورهای مبتنی بر ربات نیست.

5) مراقب باشید موضوع خرید پیج اینستاگرام، در تصویر برند شما منعکس نشود

ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که پس از خرید پیج، فالوورهای شما متوجه این موضوع شوند. اما این وظیفه شماست که با ارائه تصویر و رویکردی مثبت از فعالیت‌تان، از ریزش فالوورهای پیج جلوگیری کنید. بنابراین همه چیز به تولید محتوای یونیک و باکیفیت از سمت شما بستگی دارد. البته این رخداد تا حد زیادی طبیعی است.

6) از خدمات پرداختی استفاده کنید که مورد اعتماد بوده و قابل ارائه در مقامات قضایی باشد

مطمئن شوید که پرداختی که بابت  خرید اکانت اینستاگرام انجام می‌دهید حتما متعلق به حساب همان شخصی باشد که با او صحبت می‌کنید. اگر او شما را متقاعد کرد که پول را از طریق شخص ثالث، دوست یا خانواده بفرستید، گزینه خوبی نیست. چرا که در چنین شرایطی احتمال کلاهبرداری از شما بسیار زیاد است و این شخص بخاطر عدم صداقت در رفتار و گفتار خویش، مایل به دریافت پول از طریق قانونی نیست.

7) اطلاعات ورود را تعویض نمایید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید پس از خرید انجام دهید، جایگزین نمودن پسورد انتخابی خودتان با پسورد قبلی پیج است. با انجام این کار پس از خرید پیج باکیفیت، دیگر ادمین یا ادمین‌های قبلی به پیج جدید هیچ گونه دسترسی ندارند و بنابراین نمی‌توانند تغییراتی را در اکانت واگذاری شده اعمال کنند. تعویض و جایگزینی اطلاعات پس از خرید پیج واقعی شامل تغییر آیدی پیج، پسورد، شناسه ایمیل، بیوگرافی و عکس نمایه پیج است. با خرید پیج واقعی ، تمامی حقوق پیج به شخص شما واگذار می‌شود و شخص قبلی هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.

چگونه می‌توان با خرید پیج اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

کاملا طبیعی است که خرید پیج با افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه با رشد درآمد بیزنس شما همراه باشد. زمانی که شما اقدام به خرید پیج باکیفیت با فالوورهای واقعی می‌کنید، در واقع درصدد جذب تعداد زیادی از مخاطبانی هستید که به دنبال محصولات یا خدمات مشابه کالاها یا خدمات ارائه شده از سوی شما هستند. بنابراین مانند صیادی ماهر، ‌می‌توانید مخاطبانی فعال و واقعی را صید کنید تا به پیج شما اعتبار ببخشند و مشتریان را متقاعد به خرید از شما کنند.

راه‌اندازی یک پیج از نقطه صفر و تلاش برای جذب مخاطب، پروسه‌ای طولانی و زمانبر است. بنابراین بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار ترجیح می‌دهند به جای راه‌اندازی یک پیج از نقطه صفر، اقدام به خرید پیج اینستاگرام کنند. اگر به نکات گفته شده در خصوص خرید و فروش پیج دقت کنید بدون شک تجربه‌ای موفقیت آمیز خواهید داشت رعایت کردن این نکات در خرید پیج با فالوور واقعی اهمیت ویژه‌ای دارد.

خرید پیج اینستاگرام خطری هم دارد؟

همانطور که در ابتدای مطلب ذکر کردیم، نظرات منفی زیادی در مورد خرید پیج واقعی وجود دارد و برخی از افراد مخالف خرید پیج واقعی هستند. اما مهم این است که شما بدون توجه به نظرات منفی، صلاح کسب‌و‌کار خود را بسنجید و تصمیم بگیرید که آیا خرید پیج برای بیزنس من مفید است یا خیر. اگر پاسخ مثبت بود، بدون تعلل اقدام به خرید پیج باکیفیت کنید. برخلاف تصور عموم، خرید این سرویس هیچ آسیب یا ضرری به بیزنس شما نمی‌رساند. علاوه بر این، سبب جذب فالوورهای واقعی به صورت ارگانیک می‌شود و همچنین افراد جدید، سریع‌تر و راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند. در حالیکه پیج‌هایی با رقم فالوور پایین، در جلب اعتماد مخاطبان ضعیف عمل می‌کنند و نمی‌توانند به سرعت رشد کنند.

آیا مخاطبان متوجه خریداری شدن پیج می شوند؟

یکی از سوالات پرتکرار افراد در مورد خرید پیج اینستاگرام، همین موضوع است. اینکه آیا در خرید پیج واقعی اینستاگرام مخاطبان متوجه خریداری شدن پیج می‌شوند یا نه. راجع به این موضوع به طور قطع نمی‌توان نظر داد. چرا که فالوورهای یک پیج خریداری شده، به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند. فالوورهایی که روزانه پیج شما را چک می‌کنند و به محض تغییر کاربری، متوجه خریداری شدن پیج می‌شوند. این دسته ممکن است نوع فعالیت شما نیز برایشان جالب باشد و همچنان در صفحه شما باقی بمانند و برای شما نیز فالوور وفاداری هستند.

دسته دوم افرادی هستند که اغلب اوقات در میان هیاهوی روز، نگاهی هم به پست‌ها و استوری‌های پیج داشته‌اند اما مخاطب هر روز و هر لحظه نبوده‌اند. این گروه به احتمال زیاد متوجه خریداری شدن پیج نمی‌شوند. دسته سوم افرادی هستند که در یک لحظه در قسمت فید اینستاگرام، یک پست از این پیج دید‌ه‌اند؛ همان لحظه خوششان آمده و صفحه را دنبال کرده‌اند. اما فردای همان روز فراموش کرده‌اند که حتی نام و آیدی صفحه چه بوده ‌است. بنابراین این افراد به هیچ عنوان متوجه خریداری شدن پیج نمی‌شوند و همچنان به عنوان دنبال‌کننده در صفحه شما می‌مانند.