اقتصادی

مشکلات نهاده‌های دامی باید هر چه زودتر رفع شود

خبر فوری/ تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه سریعتر در زمینه درآمد و توزیع حل شود چرا که اقتصاد شهرستان ورامین مبتنی بر دامداری و کشاورزی است و ارتباط مستقیمی با معیشت مردم دارد. مردم.

جلسه بررسی توزیع کمک های دامی امروز سه شنبه 10 اسفندماه با حضور فرماندار ورامین، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری جهاد کشاورزی ورامین، مدیر اصناف و تعاون برگزار شد. مدیران و کارآفرینان منطقه

مجید درویشی فرماندار ورامین نیز در این نشست گفت: توزیع درآمد در شهرستان های همجوار باید از نظر نظارتی و نظارتی تفکیک شود تا هر چه زودتر دست دلال قطع شود و سهم دولت به دست بیاید. . یک کشاورز واقعی

وی افزود: مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه سریعتر از نظر درآمد و توزیع حل شود چرا که اقتصاد شهرستان بر پایه دامداری و کشاورزی است و با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد.

فرماندار ورامین با اشاره به تلاش دولت برای حمایت از دامداران گفت: از ابتدا پیگیر مشکلات دامداران به ویژه در حوزه توزیع دام بوده و تمام تلاش خود را برای احترام گذاشتن به آن انجام خواهم داد. حقوق تولیدکنندگان». و از کشاورزان دشت ورامین استفاده کرده ام.

درویشی یادآور شد: بر اساس تحقیقات و مستندات موجود متاسفانه تعاونی ها درآمدهای دولت را به صورت عادلانه تقسیم نمی کنند و شاهد هستیم که بیش از حد توزیع یا خارج از شبکه از این نظر هشدارهایی وجود دارد. با توجه به اینکه در صورت عدم اصلاح، برخورد با تعاونی های متخلف سخت خواهد بود.

فرماندار ورامین ضمن اشاره به اینکه ورود عوارض غیردولتی وجود ندارد، گفت: دلیل آن توزیع ناعادلانه و دسترسی غیرمجاز به درآمد دام و فروش آزاد است.

درویشی در پایان سخنان خود گفت: با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و توسعه، کارگروه ویژه ای برای بررسی اختصاصی حوزه توزیع درآمد تشکیل می شود.

انتهای پیام/