اخبار عمومی

کشف انواع سلاح های سرد و گرم از اغتشاشگران در مازندران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار سیاوش مسلمی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شاهد جنگ غرورآفرین رسانه ای جهانی علیه کشور هستیم، اظهار داشت: هر چه از این فضا فاصله بگیریم و عمیق تر شویم بیشتر دشمن را با منافع می بینیم . گرفتن از همه قدرت ها، آسیب های اجتماعی، غفلت های فرهنگی، تلاش کرد سردرگمی و فتنه جدیدی را در کشور به راه بیندازد.

وی با بیان اینکه تجمع اولیه در این درگیری ها با تجمع 10 تا 12 زن آغاز می شود، گفت: این اغتشاشات بسیار ویرانگر است. گران انجام شد و چندین سلاح در شورش ها پیدا شد.

وی مشروبات الکلی، مواد مخدر، انواع ماسک، سلاح های دست ساز و … را از جمله اقلام کشف شده توسط فتنه گران عنوان کرد و گفت: آنها با مجروح شدن ماموران امنیتی و در یکی از پارک ها قصد ایجاد ناامنی داشتند. شهر در یک کیسه 80 سلاح سرد قرار داده شد تا مورد استفاده قرار گیرد.

سردار مسلمی نقش اصلی سپاه را ایجاد امنیت پایدار می داند گرفتن وی به ظرفیت مردم و بسیج اشاره کرد و گفت: پشت آشوب ها نشان می دهد که دشمنان منافعی دارند. گرفتن به دلیل ناآگاهی جوانان و دانشجویانی که دچار گمراهی شده بودند اقدام به اجرای برنامه کردند.

و افزود: آزادی ای که زنان ما دارند را در هیچ کشوری نمی بینیم، زیرا در ایران زن پایه اصلی خانواده است و به همین دلیل مورد هجوم دشمنان و دشمنان قرار می گیرد. بعد تکیه گاه خانواده و تکان خوردن با هم است از آنجا پذیرش ارزش های دینی تحول فرهنگی ایجاد می کند.

وی گفت: دشمن با افشای اینکه طرف جریان اغتشاشگر است نشان داد که به دنبال براندازی است نه حقوق زنان.