اخبار فرهنگی

سیمین و جلال هم به نمایشگاه کتاب آمدند

سازمان زیباسازی شهر تهران مجسمه های سیمین و جلال و سنگ قبرهای گل آقا و دهخدا را برای نمایش عمومی به نمایشگاه کتاب تهران آورده است.

به گزارش خبر فوری، موسسه زیباسازی شهرداری تهران مجسمه های سورئال سیمین دانشور و جلال آل احمد را که در خانه موزه سیمین و جلال نگهداری می شود و همچنین ساردین های “گل” علی اکبر دهخدا و کیومرث صابری فومنی را به نمایش گذاشته است. آقا در غرفه انتشارات این سازمان.

حاضران و بینندگان نمایشگاه با این مجسمه ها عکس یادگاری می گیرند و گاهی بدون رعایت فاصله دست به این مجسمه های مومی می زنند.

سیمین و جلال هم به نمایشگاه کتاب آمدند

سیمین و جلال هم به نمایشگاه کتاب آمدند

غرفه داران تمایلی به صحبت در مورد حفاظت از ایالت ها و اقدامات لازم برای جلوگیری از تخریب آنها ندارند. البته یکی از حاضران با بیان اینکه ما نگرانی شما را در مورد آسیب به ایالت ها درک می کنیم، به آنها اطلاع می دهد که آنها نقل مکان کرده اند و دست زدن به آنها غیرممکن است. غرفه های 9 متری در حال آماده سازی

او همچنین از ایده بردن مجسمه از موزه به نمایشگاه دفاع می‌کند و می‌گوید تعداد کمی از مردم می‌توانند مجسمه‌های موزه را ببینند، اما تعداد بیشتری را می‌توان در اینجا دید.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 21 تا 30 فروردین 1401 در دو بخش مصلای امام خمینی (ره) و سامانه مجازی ketab.ir برگزار می شود.

انتهای پیام/