اخبار عمومی

بازدید استاندار کرمان از سیل بند روستای کروچان شهرستان زهکلوت

استاندار کرمان به همراه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان، به صورت میدانی از سیل بند روستای کروچان بازدید کرد و در جریان روند احداث و مسائل آن قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما‌ی کرمان محمد مهدی فداکار استاندار کرمان بعدازظهر امروز  به همراه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان، امام جمعه و فرماندار رودبار جنوب و جمعی از مسئولین محلی وارد شهرستان جازموریان شد.

استاندار کرمان در ابتدای ورود به زهکلوت از دو دستگاه پل به طول ۱۶۸ متر در ورودی روستا کروچان بازدید کرد.

گفتنی است فوندانسیون این پل‌ها اجرا شده است و اعتبار مورد نیاز جهت اتمام پروژه مبلغ ۱۵ میلیارد تومان می‌باشد و تاکنون مبلغ ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

در ادامه فداکار از سیل بند روستای کروچان بازدید کرد و در جریان روند احداث آن و مسائل این سیل بند قرار گرفت.

گفتنی است روستای کروچان در جریان وقوع سیل در سال گذشته دچار خسارت شد و هم اکنون با احداث این سیل بند در صورت وقوع احتمالی سیل، موجب هدایت آن به سمت جازموریان می‌شود

                                  تاکید بر خدمترسانی به مردم

استاندار کرمان در جمع تعدادی از مسئولین و سران طوایف در رودبار جنوب گفت: خدمت رسانی به مردم توسط مسئولین باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد‌.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ی  کرمان نماینده مردم در پنج شهرستان جنوبی کرمان، امام جمعه رودبار جنوب و جمعی از مسئولین رودبار جنوب با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.

منصور شکرللهی در این دیدار ضمن تسلیت ارتحال حضرت امام (ره) گفت: دولت جدید عملکرد بسیار خوبی در منطقه جنوب کرمان و رودبار جنوب داشته‌است.

وی افزود: شهرستان شدن جازموریان یک اتفاق بسیار ارزشمند بود که می تواند موجب بهبود وضعیت منطقه بشود  در نهایت طبق نظراستاندار فرماندار انتخاب خواهد شد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی در این دولت پیشرفت خوبی داشته است و بزودی استعلامات آن به اتمام می رسد.

استاندار کرمان در این دیدار گفت: سفر ما به جنوب کرمان و منطقه رودبار جنوب بخشی از وظیفه است و توفیقی حاصل شده‌است که در این منطقه حضور پیدا کرده‌ام.

وی افزود: ما هر پنج شهرستان را از نظر فرهنگی یکی می دانیم از طرف دیگر اصل بر این است که کار مردم انجام بشود و خدمت رسانی به مردم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.