اخبار جامعه

نظارت دقیق بر قیمت‌گذاری اقامتگاه‌ها و بلیت وسایل حمل‌ونقل عمومی

رئیس جمهور با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، آن را گامی بسیار ارزشمند و افتخارآمیز توسط دانشمندان کشورمان برای دستیابی به فناوری پیشرفته در فضا برشمرد و دستیابی به این فناوری را یکی از بیانات مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش خبر فوری، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز (یکشنبه 22 اسفندماه) در جلسه هیئت دولت با اشاره به ایام پایانی سال و آغاز سفر نوروزی خود، تاکید کرد: دستگاه های مرتبط با وزارت راه. و شهرسازی قیمت کارت توسعه و میراث فرهنگی و گردشگری وسایل نقلیه هوایی، ریلی و جاده ای و همچنین قیمت اقامتگاه ها باید به دقت کنترل شود تا آسیبی به مردم وارد نشود.

رئیس جمهور با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، این اقدام را گامی بسیار ارزشمند و افتخارآمیز توسط دانشمندان کشورمان برای دستیابی به فناوری پیشرفته دانست و گفت: اسلام و وزارت ارتباطات محقق شده و باید با قدرت بیشتری ادامه دهند.

آیت الله رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در تعالی فرهنگی جامعه تاثیری ماندگار دارد و نباید از آن غفلت کرد و باعث ارتقای فرهنگ و فرهنگ ایثارگران می شود. روحیه فداکاری و گذشت». مدیران باید صداقت و مجاهدت شهدای والامقام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

دکتر رئیسی با تاکید بر اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یکی از افتخارات حکومت عمومی است و باید به گونه ای انجام شود که خانواده شهدا و ایثارگران دچار مشکل نشوند.
دکتر رئیسی همچنین بر تلاش برای حضور فعال در کشورهای اطراف و بازارهای منطقه تاکید کرد و گفت: در ماه های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و لازم است برنامه ریزی جامعی برای حضور فعالتر و گسترده تر داشته باشیم. حضور.”

انتهای پیام/