اخبار حوادث

حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس/ اعزام ۱۲۰ آتش نشان به محل حادثه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در چندین کارگاه در شرق تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با خبر فوری، اظهار کرد: ساعت 16 و 30 دقیقه امروز آتش سوزی بزرگی در شرق تهران، تهرانپارس، خیابان جشنواره به وقوع پیوست که بلافاصله 6 ایستگاه آتش نشانی و 15 تانکر به محل اعزام شدند. آتش نشانان و سه منطقه شهرداری که منطقه را اشغال کرده بودند. خودروها و سایر تجهیزات پشتیبانی از جمله بالابر و وسایل نقلیه تنفسی به محل حادثه رفتند.

وی محل آتش سوزی را چندین کارگاه، منطقه صنعتی و کارخانه دانست که سه مورد آن مسقف و حدود سه هزار متر بوده است. از این مکان ها برای کارگاه های تزریق پلاستیک، رنگرزی و رنگرزی، منسوجات و غیره استفاده می شد. این مکان در آتش بود و از نواحی شرقی تهران قابل رویت بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان حضور یافتند و عملیات آبی و زمینی در مسیرهای مختلف آغاز شد. او همچنین از طریق نردبان هیدرولیک عملیات را انجام و ادامه داد. با انجام عملیات به موقع و مناسب آتش نشانی، شورش حجمی آتش به سرعت تحت کنترل قرار گرفت. چندین کارگاه آتش گرفت و سقف ها را تخریب کرد و در همان عملیات مشکل ایجاد کرد و گرما بسیار زیاد بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: عملیات وارد فاز آلوده شده و از خطر سرایت به اطراف جلوگیری شده است. در این حادثه کسی مجروح یا کشته نشده است، اما این تصادف خسارات زیادی به بار آورده است.

وی ادامه داد: عملیات همچنان ادامه دارد و با توجه به گستردگی محل حادثه، عملیات ممکن است زمان زیادی به طول بینجامد. حدود 3 یا 4 آتش نشان در محل حضور دارند و در حال انجام عملیات هستند.

انتهای پیام/