اخبار فرهنگی

وجود ۱۲۰ شهید روحانی در سمنان/ برپایی کنگره شهدای روحانی فردا در شاهرود

خبر فوری/ سمنان استاندار سمنان از وجود 120 شهید روحانی در استان سمنان خبر داد و گفت: روحانیت نقش مهمی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته است.

سید محمدرضا هاشمی پس از سفر کاروان خدمات رسان استانی به روستاهای جنوب سمنان در جمع مردم روستای دلاتیا اظهار داشت: اجلاسیه شهدای روحانیت استان هر ساله در یک شهرستان و امسال فردا خردادماه برگزار می شود. 26، شاهرود.

وی با بیان اینکه کنگره چهار هزار شهید روحانیت کشور روز گذشته در قم برگزار شد، ادامه داد: یکصد و بیست شهید از استان سمنان هستند.

استاندار سمنان با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، تصریح کرد: شهدا باید بیش از پیش به نسل های آینده و جوانان به عنوان الگوی جامعه معرفی شوند.

13. حکومت در مورد تطبیق طرح دموکراتیزاسیون دولت گفت: ستره محکمه در دیدار با کارکنان گفت: ما نیازمند حمایت از سیاست های اقتصادی دولت هستیم و از حمایت مردم برای مردمی سازی کمک ها قدردانی می کنم.

مدیرکل استانی در خصوص راه اندازی کاروان های خدمات رسان در استان سمنان افزود: برای سهولت دسترسی مردم به مدیران اجرایی استانی و گره گشایی از کار آنها، کاروان خدمت رسانی نقطه به نقطه با حضور برگزار می شود. کارکنان و مدیران

استاندار سمنان گفت: امروز دشمن می خواهد بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند بهترین راه مقابله با آمریکا دموکراسی است.

وی خاطرنشان کرد: موضوعات مربوط به واحدهای گردشگری و بوم گردی، راه های روستایی، تلفن همراه و پوشش اینترنتی، ورزش، آب و فاضلاب، احیای قنوات و سایر موارد در شهرستان دلازیان در دستور کار و بررسی و رسیدگی خواهد بود. .

هاشمی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی کاروان خدمت رسانی تسهیل و خدمات رسانی بهتر مردم است، اضافه کرد: تجمیع باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/