اخبار ورزشی

کروس: نمی‌توان هر سال قهرمان شد

هافبک آلمانی رئال مادرید بعد از شکست سنگین برابر منچستر سیتی گفت که نمی‌توان انتظار داشت که رئال هر سال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش خبر فوری و به نقل از آس، رئال مادرید در دیدار برگشت برابر منچستر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ۴ گل شکست خورد.

تونی کروس بعد از بازی گفت: بازی را بسیار بد شروع کردیم. من هفته قبل گفتم که در دیدار رفت برابر سیتی بازی را بسیار بد شروع کردیم و این اتفاق امروز هم رخ داد. آن‌ها بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتند. بازیکنان سیتی در همه جای زمین بودند و پاس‌های ما دقت لازم را نداشت. در ۲۰ تا ۲۵ دقیقه نخست آن‌ها بسیار بهتر از ما بودند. بعد از آن که سیتی دو گل به ثمر رساند دیگر جبران آن بسیار سخت شد.

او ادامه داد: اگر آن توپی که به تیر زدم به گل تبدیل می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد و هرگز چنین شکستی را تجربه نمی‌کردیم. می‌خواهم درباره چیزی که رخ داد صحبت کنم. ما شکست خوردیم و مستحق این شکست هم بودیم.

کروس درباره ارزیابی‌اش از عملکرد رئال در فصل جاری گفت: هنوز چند بازی دیگر باقی مانده است. ما می‌دانیم که قهرمان لالیگا نمی‌شویم و لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست دادیم با این حال نمی‌توان فصل رئال را بد ارزیابی کرد. ما قوی‌تر برخواهیم گشت. انتظار از ما زیاد است اما یک تیم نمی‌تواند هر ساله قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. ما امسال هم بسیار خوب رقابت کردیم و تا آستانه فینال پیش رفتیم. نمی‌خواهم بگویم که حریف خوبی در لیگ قهرمانان نبودیم. باید از این شکست درس گرفت. یادم می‌آید که در سال ۲۰۱۹ گفتند که این نسل رئال تمام شده است اما همان نسل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

او درباره ادامه همکاری با آنچلوتی گفت: چه کسی به آنچلوتی اعتماد ندارد؟ امیدوارم که او در تیم باقی بماند.

کروس درباره تمدید قراردادش با رئال گفت: باید از باشگاه رئال این سوال را بپرسید و اکنون زمان مناسبی برای این سوال نیست. 

انتهای پیام