اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

کاربردهای مختلف و مزایای انواع مختلف درب‌های فولد آپ

بی شک درب از جمله لوازم ضروری برای حفاظت از مکان های مختلف است؛ امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع درب های اتوماتیک با سطح امنیت بالا تولید می شوند که قابلیت های متعدد را ارائه می کنند. درب فولد آپ یکی از این نوع درب‌های اتوماتیک است که کاربرد بسیاری در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد دارد. این درب سرعت باز و بسته شدن بالایی داشته و با درب های دیگر تفاوت هایی دارد. درب فولد آپ سریع صنعتی دارای ویژگی ها منحصربه فردی است و در انواع مختلف ساخته می شود. در این مقاله به طور مختصر با مزایای خرید درب فولد آپ و اجزای آن آشنا می شویم.

بدنه درب‌های فولد آپ از پارچه های PVC و تار و پودهای پلیمری با روکش PVC ساخته شده است که این جنس بدنه می‌تواند طول عمر درب را در برابر باز و بسته شدن های فراوان افزایش دهد. خرید درب فولد آپ مزایای زیادی برای سوله‌های صنعتی و کارخانجات دارد؛ زیرا از اتلاف انرژی به مقدار زیاد جلوگیری می‌کند. استفاده از درب سریع صنعتی باعث اتلاف انرژی کمتر در فصل های گرم و سرد و هنگام عبور ماشین آلات صنعتی در کارخانه شده و محیط کار برای کارکنان خط تولید بهتر می‌شود. سرعت باز و بسته شدن درب فولد آپ صنعتی بین یک تا سه ثانیه بر متر است و یک مزیت بالا برای اماکنی مثل آزمایشگاه، کارخانه و انبار محسوب می شود؛ زیرا از تبادل هوا و انرژی بین مکان های مختلف جلوگیری می‌کند.

درب‌های سریع بازشو به دفعات زیادی در روز بدون استهلاک باز و بسته می‌شوند و موتور این درب‌ها مجهز به ترمز اضطراری و اهرم دستی است؛ بنابراین در زمان قطع شدن برق می توان از آن‌ها استفاده کرد. جنس ریل های به کار رفته در درب فولد آپ از جنس فولاد با کیفیت است و در مقابل باد و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. همچنین پوشش رنگ درب سریع بازشو از جنس الکترواستاتیک است که در برابر عوامل جوی بسیار مقاوم بوده و از لحاظ ظاهری نیز بسیار زیباست. این درب‌های اتوماتیک به سیستم استهلاک ضربه مجهز هستند و زمان پایین آمدن برخورد آن ملایم بوده و صدای کمی تولید می‌کند.

آشنایی با اجزای درب فولد آپ

هنگام خرید درب فولد آپ سریع صنعتی باید کاملا با اجزای این درب ها آشنا بود و در مورد کارکرد هر قطعه و عملکرد کلی درب باید اطلاعات لازم را از فروشنده درب سوال کرد. اصلی‌ترین اجزای درب فولد آپ به شرح زیر است.

1.پرده درب فولد آپ سریع صنعتی: جنس پرده این درب‌ها از pvc ساخته شده و دارای ضخامتی حدود 0.8 الی 1.5 میلی متر است.

2.ریل و کاورهای درب سریع بازشو: این ریل‌ها و کاورها از ورق گالوانیزه ساخته شده اند و ضخامتی بین 1.5 تا 2.5 میلی متر دارند.

3.شفت و لوله های درب فولد آپ: جنس شفت و لوله های این درب های اتوماتیک از فولاد و قطر خارجی لوله حدود 11 سانتی متر و قطر خارجی شفت 25 میلی متر است.

انواع درب فولد آپ سریع صنعتی

درب فولد آپ در انواع مختلف طراحی و تولید می شود که کاربردهای گوناگونی نیز دارند؛ بنابراین قیمت درب فولد آپ با توجه به نوع درب و ویژگی هایی دارد می تواند متفاوت باشد.

1.درب فولد آپ  (Fold up)
درب فولد آپ سریع صنعتی که به درب تاشو نیز شناخته می شود بیشترین کاربرد را در ساختمان های تجاری، مسکونی، صنعتی، نمایشگاه ها و ایستگاه های آتش نشانی دارد. جنس درب تاشو از میله های محکم طولی و لایه های پی وی سی ساخته شده و در برابر عوامل جوی مثل باد و طوفان بسیار مقاوم است. با نصب این درب ها نمایی ایده آل در ورودی های بزرگ به وجود خواهد آمد.

درب فولد آپ نوعی درب اتوماتیک است که ویژگی های قابل توجهی دارد و به همین دلیل با خرید آن می توان از مزایای بسیار زیاد آن مثل امنیت بالا، چرخش و سرعت بالا بهره‌مند شد. برای سفارش درب فولد آپ می توان به سایت کارخانجات و تولیدکنندگان قابل اطمینان این محصول مراجعه کرد و به صورت حضوری یا آنلاین خرید درب فولد آپ را انجام داد.

1.امنیت درب فولد آپ سریع بازشو

اصلی‌ترین ویژگی‌های که مشتریان را ترغیب به خرید درب فولد آپ سریع صنعتی می کند بحث امنیت بالای این درب‌ها است. درب های اتوماتیک سریع با سرعت بالا باز و بسته می شوند و از ورود افراد ناشناس به ساختمان جلوگیری می کنند. این درب ها بسیار با دوام و مقاوم هستند و گزینه مناسبی برای افزایش سطح امنیت ساختمان محسوب می شوند.

2.دسترسی و استفاده آسان از درب فولد آپ

طراحی درب فولد آپ سریع صنعتی به گونه‌ای است که مانع از ترافیک و رفت و آمدهای زیادی می شود. همچنین استفاده از این درب های اتوماتیک بسیار آسان و راحت است؛ به طوری که با کمک ریموت کنترلی می توان به سادگی تنظمیات درب را تغییر داد و با توجه به میزان رفت و آمد افراد سرعت باز و بسته شدن درب را تنظیم کرد.

3.کاهش مصرف انرژی و دما

درب فولد آپ سریع با سرعت زیاد باز و بسته می شود؛ بنابراین کمترین اتلاف انرژی و دما در محیط اتفاق می افتد. استفاده از درب سریع اتوماتیک در ساختمان‌های بزرگ، مجتمع‌ها و سوله‌های بهره‌برداری که حساسیت زیادی دارند باعث ورود و خروج متعادل هوای گرم و سرد درون فضا می شود. در نتیجه مصرف انرژی و دما کاهش می یابد و ساختمان می تواند شرایط دمایی مطلوبی را داشته باشد.

4.جلوگیری از آلودگی محیط با درب فولد آپ

سرعت بالای این درب‌ها در حالت باز و بسته شدن از ورود حیوان‌های آزار‌دهنده و ریز مثل حشرات و گرد و غبار و ریزگرد‌ها به داخل ساختمان جلوگیری می کند؛ بنابراین با خرید درب فولد آپ می توان محیطی عاری از هر نوع آلودگی و بسیار آرامی را در فضای ساختمان به وجود آورد.

  1. با درب فولد آپ سریع صنعتی عایق صدا

انواع درب فولد آپ در برابر صداهای آزاردهنده عایق هستند و بنابراین محیطی که در آن درب سریع بازشو نصب شده است بسیار آرام خواهد بود. با خرید و سفارش درب فولد آپ می توان آلودگی صوتی در ساختمان را کاهش داد و از ورود صداهای ناخوشایند وسایل نقلیه و ماشین آلات سنگین به داخل منزل جلوگیری کرد.

فروش درب فولد آپ سریع صنعتی با قیمت های مختلف و توسط تولیدکنندگان متعدد انجام می شود؛ بنابراین هنگام خریداری این نوع درب ها باید از کیفیت و مرغوب بودن درب ها اطمینان حاصل کردو از برندهای شناخته شده محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

قیمت درب فولد آپ سریع صنعتی

قیمت درب فولد آپ سریع صنعتی به عوامل مختلفی مثل ارتفاع و عرض محل نصب، میزان تردد مورد نیاز از درب، نوع موتور به کار رفته در درب و سیستم کنترلی درب فولد آپ بستگی دارد. همچنین ابعاد و ضخامت پی وی سی از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت درب فولد آپ هستند. برای اطلاع از شرایط فروش درب فولد آپ سریع صنعتی و حدود قیمت این محصول می توانید با کارشناسان ما در مجموعه کیان تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از مشاوران دریافت نمایید.

جمع بندی

درب فولد آپ سریع صنعتی در مکان‌های زیادی شامل کارخانه‌های تولیدی، سوله‌های صنعتی، سایت‌های حمل و نقل زباله، کارخانه‌های کشتیرانی و فرودگاه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. این درب در انواع مختلف طراحی و تولید شده و می تواند مزایا و کاربردهای بسیار زیادی مثل جلوگیری از اتلاف انرژی و کمک به حفاظت از محیط زیست داشته باشد.

آدرس شرکت اسپیدرز در اتوبان کرج-قزوین، نرسیده به خروجی کردان، جنب پمپ بنزین پرشین می باشد جهت اطلاعات بیشتر با شماره 02166644393 تماس بگیرید