اخبار فرهنگی

نارضایتی ایثارگران در سطح کلان تاثیرگذار است

خبر فوری/ زنجا مدیرعامل صندوق کارآفرینی و اشتغال ایثارگران کشور گفت: مسئولان باید به حوزه اشتغال توجه ویژه داشته باشند و مانعی در مسیر اشتغال زایی وجود نداشته باشد.

علیرضا محمدی عصر دیروز (28 مردادماه) در سفر به شهرستان طارم با بیان اینکه ایثار باید ایجاد ثروت و داشتن شغل آبرومند باشد، یکی از مهمترین دغدغه ها را ایجاد شغل برای جویندگان شغل عنوان کرد. . در دو سال آینده باید برای حل مشکل کارگری شهدا تلاش شود. اگر نارضایتی در بین فداکاران وجود داشته باشد، تاثیر آن در سطح کلان دیده می شود.

وی افزود: در استان زنجان اگر همت مضاعف داشته باشیم می توانیم اشتغال فرزندان شهدا را تضمین کنیم چرا که این حق جامعه ایثارگری است. بر اساس منابع موجود، جویندگان کار باید شناسایی و اولویت بندی شوند. تسهیلات اشتغال زایی باید با همکاری نهادهای دولتی پرداخت شود و نظارت دقیق بر اجرای پروژه ها در نظر گرفته شود.

محمدی با بیان اینکه شهرستان طارم بستر مناسبی برای اجرای پروژه ها و ایجاد اشتغال دارد، تصریح کرد: در حوزه سرمایه گذاری نیز با توجه به توانمندی های قانونی و استفاده از اعتبارات ملی باید برای ایجاد اشتغال در این منطقه اقداماتی انجام شود.

امام جمعه طارم در این دیدار ضمن عزاداری ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به بیان پیام عاشورا که مقاومت در برابر ظلم و اعاده حق است، پرداخت و گفت: شهدا و ایثارگران نیز آموختند. آموخته های نهضت عاشورا و مکتب امام خمینی (ره). ) سربلند شد و اکنون باید به مطالبات، درخواست ها و بویژه اشتغال ایثارگران توجه کرد.

فرماندار طارم با اشاره به زیرساخت های موجود در این شهرستان ادامه داد: توجه به وسایل ارتباطی ضروری و ضروری است. این شهر یک منطقه کشاورزی است که محصول زیتون تعیین کننده اقتصاد طارم است.

رضاعلی انبارلو با بیان اینکه این شهرستان برای داشتن مشاغل مختلف در این شهرستان برای انواع محصولات کشاورزی و فرآورده های زیتون نیاز مبرمی به آب کشاورزی پایدار دارد، گفت: از حوزه غذا و بسته بندی محصولات کشاورزی استقبال می شود و می توان اشتغال ایجاد کرد. ایجاد واحدهای تولید و بسته بندی برای کارجویان.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران طارم با بیان اینکه این شهرستان 137 شهید و 320 جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است، تصریح کرد: بنیاد شهید در کنار ارائه خدمات، طرح سپاس و طرح سلامت را اجرا می کند. اجرای برنامه های شهدا و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی دارد.

سهراب اکبری با بیان اینکه 75 درصد قبور شهدای والامقام در این شهرستان ساماندهی شده است، خاطرنشان کرد: برای تکمیل ساماندهی بقیه قبور 500 میلیون تومان و در حوزه اشتغال هدف 40 مورد نیاز است. مردم. جامعه ایثارگران جویای کار است، اشتغال می تواند برای فرزندان ایثارگر شهرستان ایجاد اشتغال کند.

انتهای پیام