اخبار ورزشی

حمایت گوندوغان و تراشتگن از فلیک/ ماتئوس: سخت است او را نگه داشت

دو بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال آلمان به حمایت از سرمربی تیم باوجود شکست سنگین برابر ژاپن پرداختند اما ماتئوس چنین نظری ندارد.

به گزارش خبر فوری و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال آلمان روزهای کابوس‌واری را با فلیک تجربه می‌کند.

ژرمن‌ها در دیداری دوستانه به مصاف ژاپن رفتند و با نتیجه ۴ بر یک شکست خوردند تا انتقادها از فلیک بالا گیرد اما او همچنان مورد حمایت بازیکنان تیم  است.

ایلکای گوندوغان، کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان درباره این سوال که آیا بازیکنان همچنان به فلیک اعتماد دارند، گفت: بله ما از او حمایت می‌کنیم. این شکست تنها مربوط به سرمربی نیست، بلکه همه ما مقصر هستیم.

آندره تراشتگن، سنگربان آلمان‌ها هم گفت: ما به سرمربی تیم ایمان داریم. انتقاد کردن از مربی بعد از شکست بسیار آسان است.

رودی فولر، مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال آلمان هم بعد از این شکست سنگین گفت: ما تصمیمات عجولانه نخواهیم گرفت. ما از این شکست در شوک هستیم. شکست دردناکی بود. باید خود را دوباره بیابیم.

اما لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان نگاهی متفاوت دارد. او گفت: با این شکست سنگین نگه داشتن فلیک سخت است. می‌دانم که در ماه‌های اخیر چه اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال آلمان افتاده است. دیگر بسیاری از فلیک حمایت نمی‌کنند.

تیم ملی فوتبال آلمان با هدایت فلیک در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم ناامید کننده ظاهر شد. این تیم در ۵ دیدار اخیر خود ۴ شکست را تجربه کرده است تا شرایط برای فلیک بسیار سخت شود.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.