اقتصادی

تازه ترین آمار داوطلبان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت که بیش از 8000 داوطلب را برای جذب فرزندان شاهد و بیش از 70٪ جانبازان به دستگاه های اجرایی کشور ثبت نام می کند.

فاطمه زرینامیزی در گفت وگو با خبر فوری وی ضمن بیان این مطلب ، وی تأکید کرد که دوره ثبت نام تحصیل اشتغال ویژه فرزندان شهدا و کودکان 70٪ و بالاتر از جانبازان در تاریخ 25 مه پایان می یابد و از طریق وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. http://sanjesh.org/ پیدا کنید.

وی از ثبت نام بیش از 8000 داوطلب در مطالعه فوق خبر داد و افزود: همچنین افرادی که تاکنون در نظرسنجی استخدام ویژه فرزندان شاهد و کودکان 70٪ به بالا ثبت نام کرده اند می توانند اطلاعات خود را تا 25 اردیبهشت ویرایش کنند. “کردن”

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد که داوطلبان باید در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر شده در پورتال اطلاعاتی سازمان سنجش آموزش کشور را بررسی کنند.

وی افزود: “مطابق با مجوزهای داده شده و مطابق با ماده (87) (ج) قانون برنامه ششم توسعه ، برای جذب فرزندان شهدا و جانبازان به بیش از 70٪ ، یک آزمون استخدام انجام می شود. دستگاه های اجرایی. اطلاعات سایر اطلاعات اضافی موجود در این کتابچه راهنما در وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور هنگام ثبت نام منتشر شده است.

انتهای پیام