اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

معرفی 10 فونت انگلیسی برتر برای پاورپوینت

اگر قرار است برا آماده کردن محتوای ارائه و یا آماده کردن محتوای آموزشی انگلیسی از پاورپوینت استفاده کنید، شاید یکی از سوالاتی که با آن مواجه می شوید این است که بهترین فونت انگلیسی برای پاورپوینت چه نوع فونتی است که هم خوانا باشد و هم اینکه نوشته را جذاب تر نشان دهد. برای پاسخ چنین سوالی بهتر است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین فونت انگلیسی برای پاورپوینت

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که انتخاب فونت به سلیقه شما بستگی دارد و یک جواب قطعی وجود ندارد که حتما باید از این نوع فونت استفاده کنید. اما نکاتی را باید در هنگام انتخاب و یا خرید فونت انگلیسی برای پاورپوینت مد نظر داشته باشید و آن هم این است که اگر محتوای شما رسمی است نباید از فونت های فانتزی استفاده کنید و یا اگر محتوا داستانی و یا ادبی است، فونت های تحریری و فانتزی می تواند مناس باشد. اگر برای کودکان ارائه دارید، فونتی انتخاب کنید که خوانایی راحت تری دارد.

در ادامه شما را با تعدادی از فونت های انگلیسی مناسب برای پاورپوینت آشنا می کنیم تا در این انتخاب مهم به شما کمک کرده باشیم.

معرفی 10 فونت انگلیسی برتر برای پاورپوینت

انتخاب فونت زیبا، مهم ترین بخش هر نوشته ای است. فونت ها به دو صورت رایگان و پولی وجود دارند که در ادامه لیستی از آنها را به شما معرفی می کنیم که می توانید به صورت رایگان دانلود و یا از سایت های معتبر خریداری کنید.

1.      فونت The Night Watch

اگر دنبال فونتی هستید که ظاهر لوکس و Serif جذابی داشته باشد؛ این فونت می تواند بهترین انتخاب باشد. در این نوع فونت حروف به شکل ظریف و گردی طراحی شده اند.

2.      فونت Luam

این فونت نمونه دیگری از فونت های ظریف و جذاب است که به صورت کامل همراه با کاراکترها، نمادها و اعداد ارائه شده است. این فونت بهترین انتخاب طراحی عنوان و یا تیتر و همچنین برندینگ است.

3.      فونت Dujitsu

این مدل از جمله فونت های Display است که برای طراحی عنوان پوسترها، طراحی تیشرت و بنر کاربرد دارد. طراحی این فونت برگرفته از فرهنگ ژاپنی است.

4.      فونت Maler

فونت ویژه است که تمامی کاراکترهای لایتن و سیریلیک را پوشش می دهد. همچنین طراحی آن حالتی مانند رد قلم موی رنگ دارد.

5.      فونت Bioweapon

این فونت را می توانید به صورت رایگان دانلود و برای طراحی های خود از آن استفاده کنید. طراحی مدرن و زیبای آن به شما کمک می کند تا بتوانید عناوین پوستر را به شکل جذاب و زیبایی طراحی کنید.

6.      فونت Discover

این یکی از فونت های مناسب برای طراحی عنوان، تراکت های تبلیغاتی و پوسترها است. حروف این فونت به صورت بلد هستند و طراحی آن نیز مشابه با قلم مو می باشد.

7.      فونت Salma

این فونت طراحی مرتب و مینیمالی دارد که در بسیاری از طراحی ها برای عنوان و متن مورد استفاده قرار می گیرد.

8.      فونت Casanova

در طراحی های بن مایه یا همان تم لوکس از این نوع فونت استفاده می شود. این نوع فونت برای طراحی های لوازم آرایشی کاربرد زیادی دارد. شاید شما هم در برندهای ارایشی به آن برخورد کرده باشید.

9.      فونت Aquire

فونت معرفی شده شامل حروف Bold می باشد و طراحی بخصوصی دارد. برای پوسترهایی در زمینه تکنولوژی، تراکت ها، بنرها و حتی هدر سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

10.  فونت Alegra

این یک نمونه از فونت انگلیسی و زیبایی است که شما می توانید برای پروژه های خود از آن استفاده کنید و شامل چندین قالب مخلتف است.

نکات مهم در انتخاب فونت انگلیسی

بسیاری از فونت ها در سه حالت Light و Regular و Bold وجود دارند. اگر اطلاعات زیادی برای نمایش و یا ارائه ندارید می توانید از این سه حالت فونت استفاده کنید. اما خودتان باید در نظر داشته باشید که کدام برایتان مناسب تر است. اینکه در محتوای خود از فونت های مختلفی استفاده کنید در انتقال پیام نقش بسیار مهمی دارد، اما به عنوان یک قانون مهم حداکثر باید از 3 فونت در پروژه خود استفاده کنید. بیشتر از این مقدار، مفهوم و مقصود شما به خوبی بیان نمی شود و این موضوع خواننده را سردرگم می کند.

سخن پایانی :

در این مطلب درمورد فاکتورهای مهم برای انتخاب فونت استاندارد در پاورپوینت صحبت کردیم و در قسمتی از آن به معرفی 10 نمونه از بهترین فونت انگلیسی برای پاورپوینت پرداختیم تا اگر به دنبال بهترین فونت برای پاورپوینت پایان نامه و یا کارهای اداری و یا سخنرانی خود بوده اید بتوانید از آنها استفاده کنید. همچنین این نکته را یادآور می شویم که برای انتخاب و دانلود فونت انگلیسی برای پاورپوینت می توانید به سایت های مرجع دانلود فونت مراجعه کنید و فونت مورد نظر را دانلود و یا خریداری کنید.