اخبار ورزشی

فیلم| صدرنشینی پرسپولیس با صحنه جنجالی

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی از رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران،  از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (یک‌شنبه – ۱۶ آنلاین ۱۴۰۲) دو تیم فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی یک بر صفر در این دیدار بالاتر از استقلال به صدر جدول لیگ رسیدند.

به این ترتیب در پایان هفته هفتم لیگ برتر، پرسپولیس با ۱۳ امتیاز صدرنشین شد، استقلال با ۱۲ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تراکتور هم با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل کم‌تر از آبی‌ها ( با یک بازی بیشتر) در جایگاه سوم قرار دارد.

پرسپولیس یک – گل‌گهر صفر

گل: شهاب زاهدی (پرسپولیس – دقیقه ۴۱)

کارت زرد: سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و محسن فروزان از گل‌گهر

کارت قرمز: –

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (دقیقه ۳+۹۰: گیورگی گولسیانی)، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد سرلک (دقیقه ۵۲: مسعود ریگی)، دانیال اسماعیلی‌فر، شهاب زاهدی (دقیقه ۳+۹۰: سینا اسدبیگی)، سعید صادقی (دقیقه ۳+۹۰: میلاد سورگی) و یاسین سلمانی (دقیقه ۹: محمد عمری)

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، احمدرضا زنده‌روح (دقیقه ۶۰: حمید بوهمدان)، سامان فلاح، روبرتو تورس مورالس (دقیقه ۶۰: مهدی ممی‌زاده)، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری‌نژاد، نوید عاشوری، بهنام برزای، مهران گلزاری (دقیقه ۶۰: میشل ته‌ورده)، علیرضا علیزاده و ابوالفضل رزاق‌پور (دقیقه ۸۹: امیر جعفری).

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.