اخبار ورزشی

امباپه تصمیم گرفت: انتقال به رئال با حقوق هنگفت!

به گزارش خبرگزاری خبر فوری؛ بر اساس جدیدترین خبر نشریه بیلد، هر چند تا اعلام رسمی زمان زیادی باقی مانده است، اما به‌نظر می‌رسد تکلیف ماجرای امباپه و رئال تا حد زیادی مشخص شده است.

امباپه می‌خواهد پیراهن سفید رئال مادرید را بپوشد و با آنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. رویایی که در پاری سن ژرمن تحقق نیافت.

ورزش سه در ادامه نوشته است:آمادگی او برای جدایی از پی‌اس‌جی را حتی از مصاحبه اخیر این ستاره هم می‌توان حدس زد. او قبلا درباره جدایی از باشگاه فرانسوی گفته است:«در مقطعی نوبت من خواهد شد که باشگاهم را ترک کنم. من از این تغییرات نمی‌ترسم. من فقط به ادامه کارم و دنبال کردن مسیر خودم فکر می‌کنم.»

امباپه تصمیم گرفت: انتقال به رئال با حقوق هنگفت!

1982705

البته رویکرد امباپه بیشتر درآمدزایی و دریافت پول زیاد است. این را دقیقا زمانی که او در سال ۲۰۲۲ انتقالش به رئال را کنسل و قرارداد جدیدی با باشگاه پاریسی امضا کرد، می‌شد فهمید.

امباپه از رئال هم مبلغ زیادی می‌خواهد. بر اساس اطلاعات بیلد، حقوق درخواستی او از رئال ۷۰ میلیون یورو در سال است. حتی صحبت از ۱۰۰ میلیون یورو + پورسانتی برای مادر اوست که با پاداش‌های موجود در قرارداد ممکن است + ۱۲۵ میلیون یورو برسد. در یک قرارداد پنج ساله با رئال، انتظار می‌رود خانواده امباپه بیش از ۴۰۰ میلیون یورو درآمد داشته باشند.

251 251

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.