اخبار ورزشی

نیلوفر اردلان سرمربی فوتبال بانوان سپاهان شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، نیلوفر اردلان سرمربی سابق تیم ملی زیر ۱۴ سال دختران کشور به عنوان سرمربی سپاهان معرفی شده است.

تیم فوتبال بانوان سپاهان در این فصل با حضور نیلوفر اردلان که خود سابقه بازی در تمامی رده‌های سنی را دارد به دنبال آن است که با تکیه بر جوان گرایی و بومی گرایی، بتواند چهره‌ای دیگر از فوتبال ایران و اصفهان را معرفی کند.

بر این اساس نیلوفر اردلان، که در ۲ فصل گذشته با تیم فوتسال پیکان قهرمان لیگ برتر و سوپر لیگ بانوان ایران شد، با عقد قراردادی به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

اردلان یکی از مطرح ترین بازیکنان و مربیان در عرصه فوتسال و فوتبال کشور است که بعد از موفقیت‌های زیاد در فوتسال کشور به فوتبال برگشت تا پس از وقفه‌ای چندساله، چالشی جدید را در فوتبال باشگاهی تجربه کند.

اردلان دارای مدرک A فوتبال و سطح ۲ فوتسال آسیا و سطح یک بدنسازی است و در سوابق فوتبالی خود عضویت در تیم فوتبال راه آهن، حضور در تیم ملی فوتبال زنان کشور در مرحله مقدماتی المپیک لندن، مسابقات غرب آسیا، کاپیتانی تیم ملی فوتبال بانوان از سال ۱۳۹۰-۱۳۸۵، هدایت تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ و۱۴ سال کشور را در کارنامه خود دارد.

اردلان در کنار فوتبال در فوتسال نیز سوابق درخشانی دارد که از جمله آن حضور در تیم ملی فوتسال زنان کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۲، کره جنوبی، تیم ملی فوتسال بانوان در جام جهانی کوچک ۲۰۱۲ به میزبانی پرتغال و ۲۰۱۳ اسپانیا و ۲۰۱۵ گواتمالا است.

اردلان بازیکن تیم‌های تجارتخانه هرمزگان، پرسپولیس تهران و دانشگاه آزاد در لیگ برتر و سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال در رده ملی و همچنین تیم‌های باشگاهی سایپا و پیکان را در کارنامه خود ثبت کرده است.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.