اخبار حوادث

پیام تبریک وزیر کشور به رئیس جمعیت هلال احمر ایران

وزیر کشور در پیامی دریافت بالاترین نشان فدراسیون جهانی صلیب سرخ (هنری دیویسون) را به رئیس و همکاران انجمن ماه سرخ جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش خبر فوری، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام دکتر احمد وحیدی به «پیرحسین کولیوند» به شرح زیر است:
«ایران اسلامی به وجود نیروهای مؤثر، انقلابی، مردمی و نجات‌بخش در نقاط حساس و تاریخی کشور، در حوادث و بحران‌های طبیعی مختلف که با نیات الهی و عشق سرشار از عشق به خدا و انسانیت به یاری هموطنان خود می‌بالد، می‌بالد. و بحران های انسانی».

انجمن ماه سرخ جمهوری اسلامی ایران، یکی از پنج انجمن فعال و پیشرو در زمینه امداد و نجات از نظر سازمان های بین المللی؛ او امروز پیشگام و الگوی جوامع دیگر ماه سرخ جهان است که توانسته است قله های بلند افتخار را برای خدمت به مردم در برابر مجازات های ظالمانه جبهه آهن فتح کند. .

شکی نیست که مدت و نوع دوستی ماه سرخ ایران الهام گرفته از دین مبین اسلام است که پیامبر اعظم (ص) می فرماید: «کسی که مرد یا مسلمانی را بشنود نمی تواند حرف بزند». آموزش اسلام یاری و حمایت از مستضعفان است و امروز جوانان این سرزمین با ایمان خالص و با بهره گیری از سرچشمه زلال حق و حقیقت مکتب اسلام و مکتب اسلام و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی پیشگامان حفاظت هستند. زندگی انسان در حوادث مختلف در داخل و خارج از کشور.

من شاهد حضور فعال انجمن ماه سرخ در ریزش کلانشهر، زلزله های اخیر و حوادثی مانند سیل در استان های خوزستان، کرمان و هرمزگان بوده ام که یقینا برگ زرین دیگری بر سربلندی جمهوری اسلامی ایران افزود. خدمت به مردم.ارائه شد.

اینجانب به نوبه خود به تک تک فعالان جایزه برتر فدراسیون جهانی صلیب سرخ (هنری دیویسون) فعال انجمن ماه سرخ جمهوری اسلامی ایران و رئیس مؤثر و انقلابی این سازمان جناب آقای دکتر صمیمانه تبریک می گویم. کولیوند. برای این جمعیت ارزشمند و تأثیرگذار بیشتر در خدمت مردم عزیز اسلامی ایران دعا می کنم.»

انتهای پیام/