اقتصادی

خوزستانی‌ها این هفته “کولرهای اضافی” را خاموش کنند

خبر فوری / خوزستان سخنگوی صنعت برق جنوب غربی کشور ، خواستار افزایش دمای متوسط ​​کشور و افزایش مصرف برق در این هفته ، از شهروندان خواست با ساخت “سوئیچ های تهویه مطبوع اضافی” به صنعت برق کمک کنند.

کیومرث در گفت وگو با خبر فوری اظهار کرد: با توجه به خشکسالی شدید آب موجود و کاهش 60 درصدی تولید نیروگاه های برق آبی در استان خوزستان ، خوزستان 18 ساعت در روز بین 1000 تا 3500 مگاوات برق نیاز دارد. مجهز از شبکه در سراسر کشور.

وی افزود: از این هفته به بعد متوسط ​​دما در کل کشور 1.4 درجه افزایش می یابد و در نتیجه با افزایش مصرف برق کشور ، احتمال حمایت از شبکه سراسری برق در خوزستان کاهش می یابد.

سخنگوی صنعت برق جنوب غربی کشور گفت که برای جبران کمبود تولید برق ، از شهروندان استانهای خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد خواسته می شود حداکثر مدیریت را در مصرف برق ، به ویژه در سیستم های برودتی اعمال کنند.

زمانی گفت: “در سال های اخیر شعار” لامپ اضافی “تأثیر زیادی در کاهش مصرف برق و ایجاد اوج بین المللی برق دارد ، از نیمه شب به شب. در خط مقدم شعار” خاموش کردن هوای اضافی ” تهویه مطبوع “برای کمک به کسانی که در صنعت برق هستند خدمات بهتری به همشهریان خود ارائه می دهند.

انتهای پیام