اخبار حوادث

تجلیل از دست اندرکاران کشف اموال صندوق امانات بانک ملی

رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران گفت: اینکه پلیس موفق به شناسایی و دستگیری سارقان خزانه بانک ملی، این سرقت پیچیده و حرفه ای شد، سابقه ای تاریخی برای ماندگار شدن در تاریخ است. تاریخچه این قلمرو و پلیس کشور از دیگر دستاوردهاست.

به گزارش خبر فوری، سردار «حسین اشتری» در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کشف دارایی های بانک ملی در تالار کوثر فرماندهی نیروی انتظامی، اظهار داشت: خمینی (ره) بر فراز امام (ره) و مقام معظم رهبری روح سلطنتی با درود و رحمت به مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت، ایام شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای فرمانده افتخاری همه نیروها با سلامتی و سلامتی. ایمنی ، مقام معظم رهبری «مدظله العالی».

وی با بیان اینکه از خدمت همکاران و اصحاب رسانه که همیشه یار و یاور نیروی انتظامی بوده اند استقبال می کنم و امروز توانمندی های جمهوری اسلامی ایران بسیار فراوان و عظیم است و اقدامات بزرگی انجام شده است. تا کنون پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اقدامات بزرگ و موثر برای پیشرفت و ترقی کشور، تصریح کرد: با توجه به مجازات های صورت گرفته، تهدیدها، فتنه ها و فعالیت عوامل تاثیرگذار که همواره در تلاش برای تغییر هستند. راه نظام اسلامی است، اما به لطف خداوند متعال، رهبری امام و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و عنایت و حمایت مردم از نظام و ولایت اسلامی همواره توطئه های دشمنان بوده است. خنثی شد و امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است.

اشتری با بیان لزوم بازنگری در تمامی اتفاقات پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: لطف و عنایت خداوند همواره یاریگر ملت عزیز ایران بوده است. همه باید به توانمندی ها و توانمندی های امروز کشور و در یک کلام به گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی و امید به آینده ایران اسلامی افتخار کنیم.

این افسر ارشد نیروی انتظامی تاکید کرد: در هر صحنه، توطئه یا فتنه ای که علیه نظام اسلامی شکل می گرفت، جنگ به ما تحمیل می شد و مردم، مسئولان، پشت سر رهبری و در جاهایی که در میدان حضور داشتند را گرفتیم. رمز پیروزی و موفقیت، اطاعت محض و اطاعت از مقام «مدظله العالی» ولی فقیه است.

اشتریک همچنین با اشاره به نقش کشور در اجرای قانون از زمان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کشور در هر برهه ای از انقلاب اسلامی، دستگاهی عالی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان و جنایتکاران نظام و خنثی کردن و ایفای آن نقش موثر بوده است. . در دهه 60 در دوران دفاع.

وی افزود: کشور در دهه 60 نقش ویژه ای در اجرای قانون منافقین، مارکسیست ها و انقلاب و گروهک نظام های منحوس اسلامی داشت و این اثرگذاری همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به نقش موثر و اقدامات برجسته پلیس در برقراری نظم و امنیت، گفت: به فضل و عنایت خداوند متعال به لطف رهبری و تلاش های فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی نیروی پلیس کشور در سال های اخیر پیشرفت کرده است و اقدامات قابل توجهی برای تضمین نظم و امنیت انجام داده است.

اشتری خاطرنشان کرد: دستاوردهای پلیس برای مردم مایه خوشحالی و امیدواری است چرا که نظرسنجی ها و بررسی های خارجی برخی دستگاه های مسئول نشان از افزایش اعتماد پلیس و سرمایه اجتماعی دارد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به رشد جدول دستاوردهای پلیس در سال های اخیر گفت: مردم همیشه قدر خدمتگزاران خود را می دانند و از کسانی که ایثارگرانه به آنها خدمت می کنند قدردانی می کنند.

اشتری خطاب به نیروهای انتظامی گفت: شما عزیزان همیشه در میدان، خیابان، در مراسم مختلف و در موقعیت ها و موقعیت های مختلف برای خدمت و خدمت به مردم حضور دارید و مردم این تلاش و فداکاری را می بینند. مال شماست و برای آن ارزش قائل هستند.

این افسر ارشد انتظامی با ابراز اعتماد و اطمینان مردم به پلیس گفت: مردم قدرشناس ما همواره در مقاطع مختلف نسبت به پلیس عشق و علاقه نشان می دهند و این برای ما مهم است. جلب رضایت خداوند، پیروی از منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و خدمت به مردم بالاترین اولویت نیروی انتظامی است.

اشتریک با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بهترین مردم و لایق بالاترین خدمت هستند تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که به مردم خدمت می کند. و اینکه شهدای زیادی در چارچوب تامین نظم و امنیت تقدیم شده اند، بیانگر این است که ما از وظایف خود کوتاهی نمی کنیم.

تقدیم 14 هزار شهید در راه امن

وی تقدیم قریب به 14 هزار شهید را گواهی بر اعلامیه ای دانست که برای امنیت و امنیت جان خود برای برقراری نظم و امنیت جان می دهیم، گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران از جان انسان ها محافظت می کند. ، ویژگی. آبروی مردم و امنیت و آرامش جامعه.

اشتری تاکید کرد: خط مشی کلی و راهبرد اصلی پلیس برگرفته از تدابیر استادانه مقام معظم رهبری مدظله العالی است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه امروز پلیس به تجهیزات مدرن، هوشمند و کارآمد مجهز شده است، ادامه داد: همکاران من با انگیزه، اعتقاد و عشق به مردم در برقراری نظم و امنیت نقش دارند و کمبودی برای مردم وجود ندارد. توسعه ایمنی.”

اشتری تاکید کرد: امروز بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی عنایت و اعتماد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به سربازان و فرزندانشان است و ابراز لطف و توجه خود را نسبت به آنان ابراز و اعلام کرده اند. بار.

نیروی انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری سارقان پول نقد در یکی از شعب بانک ملی در کمتر از 48 ساعت گفت: یکی از اقدامات روشن، آبرومندانه، قابل تحسین و موثر پلیس کشف سرقت ملی است. صندوق بانکی در کمترین زمان ممکن.

عملیات ثامن الحجج(ع) و دستگیری سارقان صندوق

سردار اشتری با بررسی روند انجام این پرونده و تشکیل تیم تخصصی کشف سرقت اظهار داشت: در مرحله اول لطف و عنایت خداوند شامل حال ما شد و بعد رضا به نفع امام (ره) بود. در دهه کرامت و در آستانه ولادت آقا امام رضا (ع) این کشف بزرگ در کمتر از 48 ساعت در عملیات سامان الحجج (ع) به پایان رسید و دزدان حرفه ای این مجموعه به دلیل سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: اگرچه این سرقت پیچیده است و سارقان حرفه ای هستند، اما اقدامات پلیسی نشان داد که کارآگاهان زبده و مجرب ما چندین گام جلوتر و بسیار حرفه ای تر هستند و این دستاورد پلیس مورد قدردانی همه مردم و مسئولان است. پیدا کردن

اشتری تاکید کرد: پلیس هر بار که روی یک موضوع تمرکز می کرد، توانست به موفقیت و دستاورد بزرگی دست پیدا کند. این دستاورد بزرگ و در کوتاه مدت کشف این سرقت حرفه ای و پیچیده مایه افتخار و افتخار کل کشور است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با حاضران در کنگره شهدای جامعه عشایری کشور گفت: آنها بزرگترین و بزرگترین هستند. این یک پاداش و تشویق است.

اشتری ادامه داد: تجلیل از همکاران معظم له برای همه ما موفقیت بزرگی است و این مهم را لطف و لطف خداوند و برکت خون شهدای مظلوم می دانیم و این دستور نیروی انتظامی است. جشن گرفته می شود و هیچ چیز بهتر از این برای ما نیست.

سردار از زحمات «حسین رحیمی» تشکر کرد. سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛ فرمانده نیروی انتظامی به فراجری و همه دست اندرکاران این کشف بزرگ و تاریخی خبر داد: دستاورد پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان این سرقت پیچیده و حرفه ای، رکوردی تاریخی است که باید در تاریخ این سرزمین و قانون ماندگار شود. سابقه اجرایی کشور مانند سایر دستاوردها.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اشتری با بیان اینکه لطف و عنایات خداوند را هزاران مرتبه شکر می کنیم، افزود: در زمانی که دشمن با حمله گسترده مردم را ناامید و ناکارآمدی در کشور ایجاد کرد، این سرقت پیچیده در داخل کشور صورت گرفت. 48 ساعت کارآگاه بزرگ پلیس تهران.ذهن باتجربه ها نشان از توانایی ها و توانایی های خاص فرجا داشت و از طرفی روحیه امید را در جامعه دمید و این اقدام هوشمندانه را. و سرعت نیروی انتظامی باز هم دشمن را ناامید کرد و مردم را امیدوار کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: از پیگیری و پایان پرونده این سرقت و کمک و انجام ماموریتی از همکاران عزیزم کمال تشکر را دارم و باید بگویم در انجام وظایف خود و قانونی ، ممکن است. تورها سخت و دشوار بوده است. ما گذشتیم، اما بن بست نداریم و برنامه ریزی، جدیت، هوشمندی، شدت و تکنولوژی به روز برای ایجاد نظم، امنیت و آرامش برای مردم.

لازم به ذکر است در این مراسم از مسئولان و کارکنانی که در کشف دارایی های صندوق امانی بانک ملی مشارکت داشتند تقدیر شد.

انتهای پیام