اخبار ورزشی

پیام صریح تی‌تی‌ها به خمس

خبر فوری/آذربایجان شرقی دیدار تراکتور و استقلال خوزستان با حواشی همراه بود.

۲ تیم تراکتور و استقلال خوزستان در جریان هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر شاگردان خمس به اتمام رسید.

به گزارش خبر فوری، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده در دقایق ۶۱ و ۸۵ برای تراکتور گلزنی کردند.

این مسابقه با حواشی همراه بود که در ادامه می‌خوانید:

*حدود ۱۰ هزار تماشاگر از نزدیک نظاره‌گر این بازی بودند.

*قبل از شروع بازی هواداران تراکتور بنرهایی در دست داشتند. روی این بنرها به زبان انگلیسی نوشته شده بود “We just want a champion” (ما فقط قهرمانی می‌خواهیم). این کنایه به مصاحبه هفته گذشته پاکو خمس است که گفته بود بعید می‌دانم عدم کسب قهرمانی یک فاجعه برای تراکتور باشد.

* در دقایق ابتدایی بازی صحنه ای مشکوک در محوطه جریمه رقم خورد که گوستاوو واگنین اعتقاد داشت خطای هند پنالتی اتفاق افتاده اما داور همچین نظری نداشت.

*در پایان نیمه نخست درگیری مختصری بین بازیکنان دو تیم ایجاد شد اما با وساطت سریع به پایان رسید، شجاع خلیل زاده، سایو و آلوز نقش اول این درگیری بودند

*سیامک نعمتی که در دقیقه ۶۸ کارت زرد دریافت کرده بود با اعتراض و درگیری با داور از زمین بازی اخراج شد.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.