اخبار جامعه

تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی حواشی شرکت کنترل ترافیک تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی موضوع شرکت کنترل ترافیک خبر داد.

به گزارش خبر فوری، علیرضا نادعلی پیش از آغاز یکصدوچهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح آنچه که در جلسه هم‌اندیشی میان اعضای شورا و شهردار تهران گذشته است، اظهار کرد: جلسه هم‌اندیشی میان اعضای شورا و شهردار تهران از ساعت 7 صبح امروز یکشنبه آغاز شد و همانطور که روز گذشته ریاست شورا اعلام کرده بودند مباحث مربوط به شرکت کنترل ترافیک بررسی و پاسخ‌های شهرداری در این خصوص ارائه شد.

وی اضافه کرد: جلسه صریح اما دوستانه‌ای برگزار شد و جمع‌بندی این جلسه پس از بحث‌های مختلف این شد که کارگروهی از سوی شهرداری و کارگروهی از سوی شورا بررسی‌های دقیق را انجام داده و نهایتا جمع‌بندی به هم‌اندیشی شورا ارائه شود و پس از آن نتیجه در صحن علنی ارائه خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بی‌تردید باید تحول به سمت مثبت باشد و اگر چنین چیزی اتفاق افتاده باشد مورد حمایت اعضای شورا قرار خواهد گرفت و اگر در جمع‌بندی مشخص شود کاری ایراد داشته برای رسیدن به نقطه مثبت تصمیم گیری‌های لازم انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهردار تهران در این جلسه تاکید بر این داشتند که براساس اساسنامه‌ها کار انجام داده‌اند و موضوع را به اساسنامه‌ها ارجاع می‌دادند و آقای تشکری هاشمی عضو شورای شهر نیز مباحث مورد نظر خود را مورد تاکید قرار می‌دادند که بی‌تردید کارگروه‌ها بحث را به صورت فنی مورد بررسی قرار می‌دهند. بنابراین پنج نفر از سوی شهردار تهران و پنج نفر از سوی شورای شهر تهران ذیل کمیسیون‌های تخصصی بررسی‌های فنی را در کارگروه‌ها انجام می‌دهند و تا قبل از اعلام نتیجه این کارگروه‌ها وضعیت ظرف دو هفته آینده به همین شکل باقی خواهد ماند و هیچ اتفاق جدیدی در این خصوص نمی‌افتد.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص عدم شرکت برخی اعضا در جلسه هم‌اندیشی گفت: در این جلسه از همه طیف‌های موجود در شورا حضور داشتند و ممکن است برخی اعضاء به دلایل دیگری همچون داشتن کار دیگری در این جلسه حضور پیدا نکردند.

انتهای پیام