اخبار جامعه

سناریوهای مختلف برای آغاز سال تحصیلی پیش بینی شود

وزیر آموزش و پرورش در جلسه اعضای شورای معاونان و مدیران کل استانها اظهار داشت: شورای عمومی آموزش و پرورش باید آیین نامه جدیدی را برای اکوسیستم جدید وضع کند.

به گزارش خبر فوری ، محسن حاجی میرزایی در جلسه مشترک اعضای شورای معاونان استان و مدیرعامل اظهار داشت: سال تحصیلی بعدی یکی از مهمترین نکات در رابطه ما با جامعه است: باید سال تحصیلی را بدون اشتباه شروع کنیم. ما اشتباه نمی کنیم و غفلت می کنیم ، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای مقابله با پیشگیری انجام دهیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مانور ابتدای سال تحصیلی باید قبل از شروع سال تحصیلی انجام شود تا همه کارها به خوبی انجام شود و همچنین می توانیم از مسئولان محلی دعوت کنیم تا در اقامتگاه های جدید مدارس شرکت کنند.

حاجی میرزایی هشدار داد که باید آغاز سال تحصیلی را به یک تعطیلات ملی تبدیل کنیم: به دغدغه های خانواده ها احترام بگذارید و سریع به اشتباهات و اشتباهات واکنش نشان دهید.

برای شروع سال تحصیلی سناریوهای متفاوتی پیش بینی شده است

وی گفت: “برای شروع سال تحصیلی باید سناریوهای مختلفی را طراحی و پیش بینی کنیم.” “همه چیز در ماه مارس خوب پیش رفت زیرا تعطیلات مدرسه تا پایان سال تحصیلی ادامه داشت ، اما ما یک برنامه تعطیلاتی را که نمی خواهیم در ماه اکتبر قبول کنیم.”

وی با تأکید بر اینکه برای دور نگه داشتن دانش آموزان از چرخه آموزش نیاز به یک بسته کامل خواهیم داشت: “بیایید برای پوشش 5٪ از آموزش آماده شویم.”

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی باعث افزایش استفاده هوشمندانه از شبکه شاد خواهد شد ، افزود: “شبکه خوشحال را به خوبی فعال کنید و از آن استفاده کنید. اگر از این توانایی استفاده کنیم می توانیم پروژه آنلاین را خیلی خوب انجام دهیم.” ما باید روی نقشه ها و مسئولیت ها واضح باشیم تا معلمان و دانش آموزان از نقش آنها در سناریوهای مختلف آگاه باشند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید سازماندهی منابع انسانی را به طور جدی شروع کنید ، افزود: شورای عالی باید مقررات مکانیزم های رسمی برای پروژه آنلاین را تعیین کند تا دریابیم در اکوسیستم جدید چه آیین نامه هایی داریم.

وی تأکید کرد: “ما باید براساس تجربیات به دست آمده از نگاه به آینده ، برای مطالعه تجربه از مارس 1998 تا ژوئن 1999 و مطالعه تلویزیون و آموزش مجازی استفاده کنیم.”

یک برنامه آموزشی نباید متوقف شود

معاون وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: معاون وزیر برنامه ریزی و توسعه منابع باید برای ساماندهی منابع انسانی برنامه ریزی کند و بخشی از نیروی انسانی لازم را با آموزش مجازی فراهم کند زیرا یکی از مشکلاتی که در زمینه منابع انسانی در آموزش داریم ، حجم است. ما یک نیروی کار پایدار و متغیر داریم و برای همین باید سناریوهای متفاوتی داشته باشیم.

وی آموزش و پرورش را یک نگرانی جدی عنوان کرد و افزود: در اکوسیستم جدید باید پاسخی ویژه به نگرانی خانواده ها درباره آموزش داشته باشیم در این زمان نباید چیزی مانند طرح نمادها ، شهاب سنگ ها و غیره ببندیم. .

وزیر آموزش و پرورش افزود: ما باید مدارس غیردولتی را زیر نظر بگیریم ، امتحانات ویژه مدارس را با آرامش انجام دهیم ، وضعیت نیروهای را به خوبی تغییر دهیم و ارزیابی دانشگاهی و راهنمایی دانشگاهی را بسیار جدی بگیریم و مراقب اجرای دقیق آنها باشیم.

حاجی میرزایی با اشاره به تعامل با محیط زیست ، اظهار داشت: زیرا بهترین راه برای مدیریت تعامل با محیط زیست ، تصمیم گیری و حرکت در خلا نیست و ما باید نیروهایی را که در محیط زیست وجود دارد شناسایی کنیم. ما باید نیروهای درگیر در محیط را بهتر بشناسیم و دیدگاه ها و نگرش های یکدیگر را بشناسیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اصول مدیریت محیط خارجی ، تصریح کرد: برای مدیریت محیط خارجی ، ابتدا به جای واکنش ، چند اصل عمل وجود دارد و ما باید قبل از شکل گیری ، به ابهام پاسخ دهیم.

وی افزود: اصل دوم اصل احترام است و البته احترام به خاطر دو چیز متفاوت است احترام به انسانها حتی در برابر دیدگاه ما بسیار مهم است و ما باید یک سمبل احترام باشیم بنابراین احترام در شخص قبول نمی شود و علاقه ای ندارد. بودن “.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اصل سوم پاسخ سریع است ، اظهار داشت: ما مجبور نیستیم به گذشت زمان پاسخ دهیم و با یک پاسخ مناسب و به موقع سرمایه های اجتماعی را بدست می آوریم.

حاجی میرزایی تأکید کرد: اصل چهارم این است که اگر ما صحیح بگوییم ، باید براساس آن عمل کنیم و اگر صحیح نیست ، باید این مسئله را روشن کنیم که به آن عمل نمی کنیم.

وی اضافه کرد: “پیگیری اصل پنجم در حال انجام است و ما باید دیگران را مطلع کنیم تا دریابیم که چه چیزی هستیم. در واقع این گزارش به ما کمک می کند تا کار را انجام دهیم.”

اصل ششم گفته شده توسط وزیر آموزش و پرورش این است که مسائل را به سطح بعدی نیندازید و گفت: “مشکلات را حل کنید و اجازه ندهید که آنها عبور کنند.” بنابراین مشکلات استان را برطرف کرده و با استانداران و نمایندگان مردم در شورای مشورتی اسلامی ارتباط برقرار کنید.

حاجی میرزایی با بیان اصل زیر گفت: اصل هفتم این است که با انجمن های اقامت و آموزش و پرورش ارتباط برقرار کنید و هرگونه مشکل در داخل محل اقامت را برطرف کنید.

وی اضافه کرد: “موضوع مهم دیگر ایجاد دارایی است زیرا یکی از چالش های مزمن در آموزش و پرورش منابع اقتصادی است. ما باید روابط مالی را بررسی کنیم و راه های دیگر تأمین منابع را نیز شناسایی کنیم.”

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تلاش های فراوان معلمان برای حل مشکلات ، گفت: “در روز به روزرسانی پروژه مسکن فرهنگیان ، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که آخرین گزارشی که به امضا رسیده است با وزارت آموزش و پرورش و اولین تفاهم نامه است.” وقت آن است که او را رها کنیم و حرکت کنیم. بنابراین ، امیدواریم که بتوانیم قدم خوبی در جهت اسکان کارگران فرهنگی برداریم و باید با انگیزه در این راستا عمل کنیم.

پروژه آجری به آجر پرده برداری شد و برای جلب توجه مردم به پروژه ساختمان پایتخت مدرسه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، با استناد به مشارکت خیرین در ساخت مدارس ، وزیر آموزش و پرورش گفت: “ما 20 هزار کمک مالی داریم و امسال دولت 3 هزار و 300 هزار میلیارد تومان برای ساخت مدارس تعهد کرده است. این تعهد محقق خواهد شد.” بیایید کمی خرد داشته باشیم ، به همین دلیل ما یک طرح آجر و ملات را برای استفاده از سرمایه و کمک های خرد مردم معرفی و اجرا کردیم.

انتهای پیام